Mijn andere 400pk ride...

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jun 2010, 23:57

Jij kunt dus een de ideaalste groupbuy regelen!?!?

Benzine-groupbuy!!! :mrgreen: :mrgreen:

Tegenwoordig witte-pomp?
Leuke combinatie 8) , enneuh hou em binnen de lijnuh!! ;)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 00:19

Nice, wel een verschil t.o.v. Mini! Ik wou vroegah ook vrachtwagenchauffeur worden. Zelfs ongeveer 2 jaar een abbonement op Truckstar gehad :lol: En heb toen ik in groep 8 zat een rondleiding gehad bij Floor Luchtvering.. maat van m'n docent werkte daar toen. Best gaaf om als klein ventje in zo'n mega truck mee te rijden.

Mooie apparaten. Ga je ook elk jaar naar die bedrijfswagenbeurs @ RAI? daar ben ik jaren terug eens geweest...erg gaaf. Misschien dit jaar weer eens koekeloeren
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 10:28

:lol:

misschien eens kijken voor een leuk volvo FH bumperpakketje??:lol:
en wat te denken van zwarte koplampen??:P

zal em goed doen :mrgreen:
MaVaEe
Koeien-teller

24 jun 2010, 12:16

Heb je ook zon kerstboom voor je de ruit? :mrgreen:
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jun 2010, 12:57

of van de mooie plate met de namen van jou en je vrouw. of de kinderen? :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 13:47

en van die ''denk aan mij'' fotolijstjes met pasfoto's op je dashboard :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 16:32

haha, nee hoor. Aan al die flauwekul doe ik niet. Het is gewoon heerlijk ontspannend werk. Laden gaat vanzelf, lossen gaat vanzelf. Ik hoef alleen maar te rijden en er met mn handen in mn zakken naast te staan. (en daar ben ik goed in). Verder geef ik geen reet om dat ding, dus ga er absoluut geen geld in steken. Trouwens, hij's niet van mij, maar van mn baas.

O ja, het verdient ook nog eens hardstikke goed, dus wat mij betreft een droombaan. :mrgreen:

@Aantje: idd luchtgeveerde stoel, climate control, automaat, elektrisch stoelverstelling met geheugen, lekker radiootje, cruise control. Ding doet eigenlijk alles zelf. Moet alleen af en toe even sturen en remmen. Als alle lucht uit de balgen is ligt 'ie wel lekker laag trouwens, zal wel eens een fototje van maken. Oplegger heeft trouwens ook schrijfremmen, dus dat ding remt als een tiet.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

24 jun 2010, 18:41

Joh! dat had ik niet achter je gezocht rob!
Wel een tof ding, altijd al een keer mee willen rijden :wink:
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 18:50

wanneer organiseren we de 1e MINI truckersmeeting? kunnen we allemaal ff meerijden... :mrgreen:

wel gaaf zo'n inmens ding besturen lijkt mij! (ook nog nooit in een vrachtauto gezeten) :D
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

24 jun 2010, 19:08

Hoor een chauffeur voor G*m'b*ll 2011 voor als de meute niet over de grens in Duitsland mag. Autotransporteur Mushrob, en aangezien een mini niet zo groot is zal t wel meevallen hoe vaak er gereden moet worden :mrgreen:

Ken wel meer mensen die een auto van de zaak hebben, maar er toch in investeren...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 20:13

Aantje schreef:Hoor een chauffeur voor G*m'b*ll 2011 voor als de meute niet over de grens in Duitsland mag. Autotransporteur Mushrob, en aangezien een mini niet zo groot is zal t wel meevallen hoe vaak er gereden moet worden :mrgreen:
no way dude, ik ga lekker met mn MINI de G*mb*ll rijden! >)
Aantje schreef:Ken wel meer mensen die een auto van de zaak hebben, maar er toch in investeren...
scherp! :wink:

Voor wat betreft het meerijden: aangezien ik ADR rij (gevaarlijke stoffen) is het wettelijk niet toegestaan mensen zonder ADR certificaat mee te nemen....vind ik zelf ook erg jammer...

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

25 jun 2010, 00:29

Beetje jammer dat je geen mensen kan meenemen! Komt er dus op neer dat je niet eens je eigen kinderen kan meenemen wat ik zelf wel typisch vind!

Ps, ik schrijf G*mb*ll zo om spam te voorkomen :mrgreen:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jun 2010, 10:54

begrijp best dat je het een heerlijk beroep vind want dat is het ook...

En ook ik heb een verleden als chauffeur, heb 4 jaar lang bloemen verkocht in DL en Frankrijk,. elke week op en neer om een vrachtwagen vol met bloemen uit te venten ;)

Dit is een van de vrachtwagens ;)

Afbeelding

Afbeelding
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2010, 15:30

@Aantje: klopt helemaal, vind ikzelf ook erg jammer. Maar ja, zo is het nou eenmaal door de overheid bepaalt.... :| Dat van de G*mb*ll was me al duidelijk... :wink:

@Floris: gave bak man. valt me wel op dat de bloemenboeren altijd met de dikste bakken rijden. :wink:

Afbeelding
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2010, 15:32

Viel de schade eigenlijk mee? (je weet nog wel na het telefoontje in de auto)

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”