Onze Familie bak >> passat binnen

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

20 apr 2010, 13:42

Lekkere toename! 8)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2010, 14:03

lijkt me iig de moeite waard :D
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Onze Familie bak... 100.000 :)

20 apr 2010, 15:28

mini cabrio schreef:en nog een mod, waar ik nog geen foto van heb, is een dvd-playstation mobile car systeem wat ik heb ingebouwd...
is wel leuk voor de langere reis... :P
Is dat wel veilig....lang rijden icm playstationen?
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2010, 15:30

Ja het is zeker de moeite waard.... klinkt wel erg verleidelijk allemaal... :roll:

en ja hoor, het is volkomen veilig... :P aangezien er op de achterbank gespeeld kan worden, en voorin word er gewoon gereden... :P

blijft alleen soms knap lastig als je met bijv. GT 4 een bocht naar links moet maken, en de auto gaat naar rechts.... :mrgreen:

haha
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 16:16

zo,
weer even het stof ervan af halen... :lol:

want het is me gelukt de schade van de velg te krijgen, met een goede dosis geduld, goed gereedschap, een heel hulpvaardige oom en een ritje naar duitsland is het allemaal goed gekomen 8)

dus hier even wat fotojes;

de velg, met de schade (c.a. 15 cm lang, 4 cm hoog);

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de auto op pootjes... :P

Afbeelding

de velgjes liggen lekker te drogen 8)

Afbeelding

en het eind resultaat (zal na een wasbeurt nog een keer een beter maken)

Afbeelding

Afbeelding

niet slecht dacht ik zo... (als je bedenkt dat een velgendokter geld kost, en dit praktisch niet... :lol:)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 16:17

netjes Mark. Was het lastig of viel het mee?

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 16:24

was goed te doen. ben er wel een paar dikke uurtjes mee bezig geweest, omdat ik het zo perfect mogelijk wil, en dat best lastig te realiseren is...maar was nog leuk om te doen ook :)
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 16:33

naiiiceeee! :mrgreen:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 17:47

zijn dat ook gepolijste velgen?

Ziet er weer strak uit 8)
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 18:46

ja het zijn licht gepolijste velgen, er zit nog een lichtgrijze laklaag onder, er zit nu dus wel iets kleurverschil in, maar dat valt eigenlijk niet op...

met echte goed gepolijste velgen zouden dit soort reparaties juist nog makkelijker te doen zijn....
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2011, 01:34

*kuch *kuch *kuch...

even een korte up-date na een half jaar... :P
beetje te druk gehad met de MINI natuurlijk, maar de ford doet het nog steeds, en we zijn er nog steeds erg blij mee :)
Hij mag (moet) van zijn echte baas (lease) zelfs nog een jaartje langer blijven... :(

De teller staat nu op zo'n 135.000 km en hij word in april 4 jaartjes oud :)

maargoed, even wat foto's van de zomer: Zie hier trouwens ook onze caravan, met het Special pakket: AERO voorbumper, AERO sideskirts, AERO dakvleugel, 16" AERO sport velgen met 195/55 16 bandjes... :mrgreen: >) en nog wat andere dingen, maar die zitten allemaal binnenin... :P

Afbeelding
uiteraard met het caravannetje :P

Afbeelding

ik vind em nog steeds best mooi zo... :)

Afbeelding

Afbeelding
vol goede moed het WK in.... :s :lol:

Afbeelding

blijft een feest om die diesel flink de sporen te geven door de bergen heen... 8) met caravan erachter :lol:
nog wel wat probleempjes gehad met de auto op vakantie...
Ik had speciaal me B+E rijbewijs gehaald, leek me leuk ook eens met die sleurhut te rijden en het zou vast nog wel vaker van pas komen...
midden in frankrijk ga ik een stukje rijden, nog geen 2 km verder komt er een motorstoring... alles in de error op het dash, en motor heeft GEEN vemrogen meer.... :shock: leuk, daar zit je dan, (redelijk onervaren met bergen en met caravan rijden) in de auto, berg op, volle auto+volle caravan, druk op de weg, en je valt letterlijk dood... ik ben zelf geen angstig persoon, maar vond dit toch niet een van de leukste momenten die ik me kon bedenken... :? gelukkig een gangetje van 30 km/h kunnen houden tot de eerst volgende afslag (die is dan natuurlijk net weer 10 km verder... :s), en alle vrachtwagens die je als een malloot voorbij schieten met dik 80 km/h :roll: :oops: ...
daar meteen de auto veilig op een parkeerplaats gezet en met de ANWB gebeld...; konden ons niet helpen want we stonden niet langs de snelweg, dan hadden we via zo'n paal moeten bellen... :s leasmaatschappij gebeld, kon ook niks doen want moest via ANWB... tja, wat doe je dan?? na de motor wat te hebben laten afkoelen, nog eens proberen te starten, weer alles van slag af... dus toen in boekje maar eens opgezocht wat de nood-loop nou eigenlijk inhoud... de 1e versnelling bleef dan functioneren, alle andere hadden alleen nog vermogen tot 2000 toeren... :roll: erg prettig in de bergen... uiteindelijk verder gereden tot een tol-station, en daar een paal geprobeerd, werkte ook niet helemaal, en duurde een uurtje of 4 voor ze ons konden helpen... :shock: niet eens zo'n probleem, maar wij wouden de WK finale niet op een truckers plaats meemaken... :s dus opzoek naar een ford dealer, en daar in de buurt een camping gezocht... na een nachtje slapen leek hij er weer zin in te hebben, maar toch maar even laten checken bij de dealer... bleek niks ernstigs, gewoon ff ge-reset en alles was weer in orde... :s
nou denken wij dus dat de auto die zenuw-inzinking gehad heeft na een blikseminslag de nacht ervoor... op een overnachtingscamping in belgie onwijs onweer gehad, waarbij de bliksem in onze caravan is ingeslagen, die hadden we vast laten staan aan de auto... (stoppen door, electropaneel stuk, en ijskast stuk :().
Maargoed, fordje deed het weer, en heeft tot heden geen krimp meer gegeven :)

en toen werd het al snel weer winter... :(
en dat is dus tijd voor wintersport 8) :D

Afbeelding
met -11 graden en +/- 180 km/h lekker doortuffen op de heerlijk schoongeveegde duitse autobahn 8)

Afbeelding

ik hoorde allemaal verhalen over een tekort aan strooizout, nou ik weet waar alles is gebleven... op die ford dus... :?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de duitsers hadden schijnbaar meer dan voldoende strooizout... :lol:
Laatst gewijzigd door mini cabrio op 23 jan 2011, 15:07, 2 keer totaal gewijzigd.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2011, 12:51

die foto's met Caravan zijn bij de BP in Hoofddorp gemaakt (kruisweg). ik rij sinds afgelopen woensdag weer voor de BP en heb er toevallig afgelopen zaterdag nog staan lossen... :wink:

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2011, 15:02

ja dat klopt rob, was even de verzamel plek voor de hele vakantie groep compleet was :lol: ik zal es opletten of ik je vrachtwaggel er zal spotten... :P
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jan 2011, 15:36

Mooi verhaal en lachen foto's... ;)

Auto is nog steeds dik hoor!!! Ik heb voor mijn BMW en MINI tijd nog net de S-Max meegemaakt en vond het toen al een dikke bak!!! 8) 8)
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2011, 15:48

die caravan van jullie blijft geniaal,

de mini heeft geen jcw Aero maar de caravan wel Aero paketje :mrgreen:

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”