Greg's BMW X5 E53 '06 ---> Afscheidsfoto's p4... :-(
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey bedankt voor de leuke reacties...
Ben gisteren vergeten mijn foto's op te laden van me laptop...
Ff gegoogled en zo ziet hij eruit...
Heb ook al een afspraak gemaakt bij Skytune voor de uitlaat, spijtig genoeg is er maar plaats eind juli dus dat wordt even afwachten... lol

Ben gisteren vergeten mijn foto's op te laden van me laptop...
Ff gegoogled en zo ziet hij eruit...

Heb ook al een afspraak gemaakt bij Skytune voor de uitlaat, spijtig genoeg is er maar plaats eind juli dus dat wordt even afwachten... lol

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
is em dat of ziet ie er zo uit? Kans lijkt me redelijk klein dat er zo veel rondrijden
. Ziet er dik uit, alleen die roosters aan de vooruit meespuiten en nog de titanium grille vooraan van de V8 scoren. Voor de rest echt een dikke kar, die wielkastverbreders maken em echt nog een stuk breder uitzien

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En de grille is titanium he, helemaal zwart is té en chrome rand is lelijk! In titanium ziet het er echt stoer uit zo toch?
Die roosters aan de voorruit zijn juist cool in titanium op een zwarte...Fred schreef:is em dat of ziet ie er zo uit? Kans lijkt me redelijk klein dat er zo veel rondrijden. Ziet er dik uit, alleen die roosters aan de vooruit meespuiten en nog de titanium grille vooraan van de V8 scoren. Voor de rest echt een dikke kar, die wielkastverbreders maken em echt nog een stuk breder uitzien

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
lekker hoor. Mss moet ikook zo'n hond nemen....
Nogmaals gefeliciteerd dan maar (1x motor en 1 x keer X5..)

lekker hoor. Mss moet ikook zo'n hond nemen....

Nogmaals gefeliciteerd dan maar (1x motor en 1 x keer X5..)
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zijn de twee roostertjes boven de nummerplaat 
Ik ben ook aan't twijfelen over de 'defender' onderaan de bodemplaat... Ik vind het wel iets hebben...
Andere vinden het wss weer nét over... Het is ook wel een dure grap?
Ow ja idd... haha die heb ik al bijbesteld lol...Fred schreef:grille in titanium heeft mijn pa ook op de zijne, maar hij heeft ook de titanium rooster in de bumper, die bedoel ik. Samen met die lipjes zou dat het v8 front wel compleet maken![]()
en idd... full black staat op een x5 voor de een of andere reden niet
Ben erg benieuwd naar de foto's

Ik ben ook aan't twijfelen over de 'defender' onderaan de bodemplaat... Ik vind het wel iets hebben...
Andere vinden het wss weer nét over... Het is ook wel een dure grap?

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ach wat maakt het uit.
Daantje moet wel in stijl rondgereden worden toch?
Het het is een stoere hond.
dusssssssssssssssssssssss
Daantje moet wel in stijl rondgereden worden toch?
Het het is een stoere hond.
dusssssssssssssssssssssss

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik moet het doen met een Suzuki Swift (wel het nieuwe type
)
Tjeeeeee dikkie dik!
Nou ik zou willen dat ik zo'n bak voor mijn wederhelft heb!GeoBem007 schreef:Auto voor de wederhelft hé..Jean-Pierre schreef:WTF dit is ook zeker een vette bak!!! maar gewoon erbij?????????????????????????????????

Tjeeeeee dikkie dik!
Onze sponsors