VW Pollo shame me pg2

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2010, 12:29

Had je voor het bedrag dat je nu laat vallen op je mini niet nog heel lang er in rond kunnen rijden?
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2010, 12:49

coendek schreef:Wel ff verlagen hè. :-)
Coen
:lol:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2010, 13:07

Jammer JP maar ook begrijpelijk en misschien verstandig :D

Maar betekent dit dat het gele monster in Enschede komt te staan(, Fabian)?

Succes met de Polo, zijn ook leuke auto's :wink:
Enneuh nu je geen MINI meer hebt, betekent dat niet dat je hier minder moet komen! :D
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jul 2010, 13:33

Hey JP! Gelukkig heb je toch een leuke ride gevonden zie ik!!
En ja, de motor zal je nu de sensaties gaan bezorgen he!

Veel plezier ermee, het is een mooie/degelijke auto die minder rammelt als de MINI haha... :wink:
G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

15 jul 2010, 13:37

Hey JP, die VW betekend toch geen afscheid? :|
Je komt toch nog wel eens naar een Mac meet? :D
Jammer dat je zo lang hebt moeten wachten, maar iig veel plezier met je nieuwe Ride! Ziet er ook goed uit hoor! 8)
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

15 jul 2010, 13:58

Gefeliciteerd met de VW!

wel lekker burgerlijk t.o.v. de MINI ;)
uiteraard ben je gewoon welkom bij meetings he!!

Je kan natuurlijk wel Audi velgen eronder leggen, verlagen en een Remus eronder hangen :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jul 2010, 19:27

@Coen Thanks man. Denk dat ik er voorlopig niet te veel aan doe anders blijf ik bezig. Ik kan niet een beetje verlagen dan moet hij gelijk op de grond liggen heb me altijd lopen iriteren aan de R50 toen der tijd. Komt goed.

@Maus Komt goed weet nog niet precies wat voor motor ben verzot op een Honda CBR600RR maar vindt een naked bike ook super. Vooral zo'n Monster net als Greg. Zijn hele verschillende machine's Dus ga zodra ik mijn rijbewijs heb maar eens een aantal motoren huren en proefrijden en dan pas kiezen wat het wordt.

@Biermagnaat. Ja ligt eraan hoe je het bekijkt ik reed niet meer met plezier rond omdat ik alleen maar dollar tekens in mijn ogen zag. En al bij al was het een leuke ervaring wel een prijzige maar ik had ook 2 dagen een ferari kunnen huren en was ik het ook kwijt geweest. Nu heb ik van dat geld 8 maanden in een ' Bijna ' Ferari gereden. Ik bekijk het altijd aan de positieve kant.

@Sven jep klopt ik kom zaterdag naar Enschede en daar blijft hij. :roll:

@Greg Thanks man ik hoop dat ik daar wel mijn ei in kwijt kan.

@Blont Nee hoor ik zal hier zeker nog vaak rond hangen en zal zeker nog wel een snaar de mac komen is altijd wel gezellig.

@Woosh Hoe is het nu ik van mini afstap wordt ik nog geen sjonnie hoor :wink: :mrgreen:

Na al deze reactie's voel ik me toch beter. Nu ga ik elke keer alvast maar recht staan bij de stoplichten om eraan te wennen :oops:
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2010, 22:32

Een Polo rijdt ook goed hoor JP :wink:
Even een paar andere bumpertjes er op,en het is net een Cup edition 8)
Afbeelding
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2010, 22:34

congratz met je nieuwe bak!

over motor gesproken, me broer heeft een cbr 600 RR,( rood met matzwart) is super mooie motor! ook al heel wat km's achterop gezeten gaat prima :mrgreen:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2010, 23:49

Geen boeiende kar JP, sorry maar kan er nu niet omheen lullen... Hoeft niet altijd mini te zijn, maar ik snap de keuze wel. Waarom bv geen mini one d ofzo? Setje velgen, verlagen ... af

Gelukkig heb je het forum nog :wink:
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 jul 2010, 07:26

Fred schreef:Geen boeiende kar JP, sorry maar kan er nu niet omheen lullen... Hoeft niet altijd mini te zijn, maar ik snap de keuze wel. Waarom bv geen mini one d ofzo? Setje velgen, verlagen ... af

Gelukkig heb je het forum nog :wink:
Thanks Fred voor je eerlijke mening. Heb ik ook voor gekeken Fred maar weet niet wat het is maar wil gewoon nu iets anders. En wil niet meer aan het hele gemod beginnen. Als ik 1 ding doe moet gelijk alles naar mijn zin zijn. En Vindt de polo wel leuke wagentjes vandaar. Komt wel goed! Wie weet staat hij al snel te koop.

Groeten,

JP
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2010, 11:22

hey JP, je bent nu in Enschede, auto ophalen, helaas kan ik er niet bij zijn.... klote, maar tis niet anders

ik ga je toch hopelijk nog wel n keer bij n meeting tegenkomen!!! en zal zeker je gele monster binnenkort nog ff komen bekijken!

j
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 jul 2010, 17:53

JunkyXL schreef:hey JP, je bent nu in Enschede, auto ophalen, helaas kan ik er niet bij zijn.... klote, maar tis niet anders

ik ga je toch hopelijk nog wel n keer bij n meeting tegenkomen!!! en zal zeker je gele monster binnenkort nog ff komen bekijken!

j
Maakt niet uit joh! Was een leuke gedachte dat je me even wilden bedanken! Komt goed matje!!!!!!

@All het valt me echt niet tegen. Rijd aardig goed voor die 75pktjes. Net natuurlijk aantal uurtjes gestuurd en kan wel merken dat dit veel meer kwaliteit is. Geen piepende ramen geen rammeltjes. En je kan er toch nog aardig mee scheuren. Vooral in de bochtjes want kwa bandbreedte ben ik er niet op achteruitgegaan. Nog steeds 215.
Net thuis de achterklep even gecleaned. Polo en de 1.2 lettertjes eraf :lol:

Ik ben echt gewoon super happy met mijn nieuwe ride! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2010, 17:59

gefeliciteerd en tegelijkertijd gecondoleerd! Mini vs VW is toch wel een stap...
maar in dit geval begrijpelijk. Ik stapte juist van VW naar Mini en vond de mini juist veel degelijker overkomen, alhoewel ik uit een lupo kwam (weliswaar met 105PK) wat natuurlijk amper te vergelijken is met deze polo.

Benieuwd hoe deze ride je op de langere termijn gaat bevallen. En stiekem hoop ik dat die gele nog eens terug in de club komt want is toch een dikke verschijning.

c u @ the meets!
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 jul 2010, 20:46

:oops:

Afbeelding

:hap

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”