School is nooit me sterkste kant geweest

Ik heb weer andere kwaliteiten

GreyCooperS schreef:Zo,das een knappe optielijst...heeft die 50 jarige pikkebaas goed gedaan destijds
Dat went sneller dan je zou willen... maar dat is op te lossen.maus105 schreef:Heb ook nog nooit zo een snelle auto gehad
In alle testen die je leest word hij als hot hatch genoemd (niet dat mij het wat boeit op zichGeoBem007 schreef:Ik weet wel niet of een Leon nog in het hot hatch-segment past.. Het is toch al een redelijk grote auto
Maar ik ben wel jaloers op je pk's..
Welke velgen heb je in gedachte?
Dat geloof ik gelijk. Hebben is het einde van het genot. Mocht er ooit tuning op komen dan wil ik ABT, maar eigenlijk ben ik van mening dat je beter niet teveel kan rommelen aan de motor. Beter dan doorsparen voor een sterkere autoMartijnGizmo schreef:Dat went sneller dan je zou willen... maar dat is op te lossen.maus105 schreef:Heb ook nog nooit zo een snelle auto gehad
APR heeft ook leuke dingetjes. En die Carbonio airboxen zie er zo mooi uit......MartijnGizmo schreef:Dat went sneller dan je zou willen... maar dat is op te lossen.maus105 schreef:Heb ook nog nooit zo een snelle auto gehad
De Leon310 had ook ABT-software... en die was nie goed nie!frankie schreef:En waarom persé ABT? Daar hoor je toch ook wel eens mindere verhalen over.
Sterker nog: Veel 310-eigenaren zijn naar JD gegaan om alsnog de geclaimde 310pk eruit te krijgen......MartijnGizmo schreef:De Leon310 had ook ABT-software... en die was nie goed nie!frankie schreef:En waarom persé ABT? Daar hoor je toch ook wel eens mindere verhalen over.