My new "ride" ----> Golf 6 GTI

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

20 jun 2012, 17:00

Richard030 schreef:Ja precies, die ruitjes bedoelde ik. Bij de Golf 1 was dat echt lelijk, maar vind het nu wel wat hebben.
En ach, alles op z'n tijd toch, als je alles in 1 keer wil is er ook niks meer aan :D
Hoe was je ervaring bij autobedrijf De Pijper? Ze hebben altijd wel aparte auto's staan. Daar ook je Mini ingeruild?
Hey ja, ik heb de Mini ook daar ingeruild. Ervaring met De Pijper was top! De GTI was trouwens van een particulier maar hun hebben alles uitgezocht, gecheckt etc. en ervoor gezorgd dat ik de GTI vlot in ontvangst kon nemen. Ze doen echt moeite voor je en je wordt netjes behandeld (en niet weggekeken bij bv. merkdealers). Een lekkere informele sfeer.... Niets dan lof :D
your non average MINI driver
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

20 jun 2012, 17:03

Brightness schreef:Mooie auto!
Nu nog even een afspraakje in Lochem maken voor een uitlaatsysteem en chip op maat, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt als je het gas intrapt... :wink:
Chippie van JD Engineering staat ook op mijn wishlist hehe >) Overigens vind ik de GTI niet sloom, voelt in ieder geval sneller aan dan mijn MINI Cooper S :oops:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2012, 17:03

Gave GTI! veel plezier er mee :D
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

20 jun 2012, 17:06

Sid schreef:We kunnen met Floris wel een nieuw clubje oprichten :wink:
DSG is inderdaad ideaal. En mooi dat je ook een 3-deurs hebt genomen! Die RNS ben je wel in no-time kwijt ben ik bang :|
Als je een setje wielen voor de winter gaat bestellen dan moet je even een gil geven, daar kan ik je wel mee helpen.
Die RNS is helaas populair maar gelukkig zit er zo'n halve kluis van VW overheen :mrgreen: Hopelijk blijft dit afschrikken :lol:
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

20 jun 2012, 17:08

mushrop schreef:Was die verkoper toevallig Alfred?

Gefeliciteerd met je aankoop en hopelijk nu geen ellende meer.
Was inderdaad Alfred. Ik kende hem al een beetje via mijn werk (= ook een bekende/vriend van mijn leidinggevende).
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

20 jun 2012, 17:18

Sid schreef:We kunnen met Floris wel een nieuw clubje oprichten :wink:
DSG is inderdaad ideaal. En mooi dat je ook een 3-deurs hebt genomen! Die RNS ben je wel in no-time kwijt ben ik bang :|
Als je een setje wielen voor de winter gaat bestellen dan moet je even een gil geven, daar kan ik je wel mee helpen.
Hehe ja een VW clubje :oops:

Voor de winter zit ik te denken aan een 2e hands setje (originele) Detroit velgen. Die wil ik dan in een donkere kleur laten poedercoaten en winterbanden omheen laten zetten. Maar ik wil er geen fortuin aan uitgeven....dus ik zie het wel.

Reminds me.....ik heb nog een paar dingen (afkomstig uit de MINI) die ik nog wil verkopen. Hier alvast een link naar iets leuks wat in mijn ogen zeker de moeite waard is! http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight= 8)
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 jun 2012, 10:27

super mooi bak hoor en ik ben het helemaal met je eens blijft een super auto om te rijden en zeker met een DSG.

Ik ga waarschijnlijk de 13de naar de foodstrip meeting, kom je toch ook gezellig langs, laten we de MINI club eens is zien hoe een echte auto eruit ziet ;)
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 jun 2012, 10:35

Het is idd echt een geweldige wagen!
Heb m tijdens mijn stage bij een Volkswagen dealer veel gereden. Echt een heerlijke auto om mee te touren!
Het sturen gaat wel lekker, kan hard maar stuk minder gevoel dan bij een MINI.. Maarja.. daar heb je deze auto ook niet voor ;) haha

Veel plezier met de nieuwe ride! Geniet ervan! 8)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2012, 21:23

Heel erg mooi uitgevoerde GTI! Wielen zou ik persoonlijk niet zwart willen, maar het staat em zeker goed! 8)

Veel fun ermee! 8)
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

21 jun 2012, 23:34

florisvandam schreef:super mooi bak hoor en ik ben het helemaal met je eens blijft een super auto om te rijden en zeker met een DSG.

Ik ga waarschijnlijk de 13de naar de foodstrip meeting, kom je toch ook gezellig langs, laten we de MINI club eens is zien hoe een echte auto eruit ziet ;)
THx. Ik ben nog nooit bij een meeting geweest maar ik denk ook niet dat wij erg gewenst zijn :wink:
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

22 jun 2012, 09:25

BMX schreef:Het is idd echt een geweldige wagen!
Heb m tijdens mijn stage bij een Volkswagen dealer veel gereden. Echt een heerlijke auto om mee te touren!
Het sturen gaat wel lekker, kan hard maar stuk minder gevoel dan bij een MINI.. Maarja.. daar heb je deze auto ook niet voor ;) haha

Veel plezier met de nieuwe ride! Geniet ervan! 8)
De GTI is inderdaad minder hardcore inderdaad. De Mini stuurt directer en het rijdt ook als een kart.
Maar ja, daar heb ik de GTI inderdaad ook niet voor gekocht.

Wel hartstikke leuk zo'n stage! :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2012, 13:29

M-iNdO schreef:

Was inderdaad Alfred. Ik kende hem al een beetje via mijn werk (= ook een bekende/vriend van mijn leidinggevende).
Grappig, ik heb met Alfred gewerkt op m'n stageadres destijds (1997) bij Sam van Lingen in Utrecht. Hele aardige gozer. Mocht je hem nog eens zien doe hem dan maar de groeten van me (Rob Meijer), ben benieuwd of hij nog weet wie ik ben.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

27 jun 2012, 10:30

mushrop schreef:
M-iNdO schreef:

Grappig, ik heb met Alfred gewerkt op m'n stageadres destijds (1997) bij Sam van Lingen in Utrecht. Hele aardige gozer. Mocht je hem nog eens zien doe hem dan maar de groeten van me (Rob Meijer), ben benieuwd of hij nog weet wie ik ben.
Dat is inderdaad grappig. Sam van Lingen in Overvecht toch? SAVALI :mrgreen:
Mocht ik Alfred nog zien zal ik hem de groeten doen (als ik het niet vergeet, af en toe is mijn hoofd net een zeef haha)

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”