EDje's BMW F21 M Performance

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: EDje's BMW F21 M Performance

01 apr 2015, 22:07

Nice ik hoop dat het heel blijft
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
edjebmw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Locatie: Zuid holland
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 apr 2012, 12:52

Re: EDje's BMW F21 M Performance

10 mei 2015, 08:09

Casper schreef:Nice ik hoop dat het heel blijft
Alles zit ruim binnen de marges... Daar ben ik nie zo bang voor ... En heb net een rit van ruim 1500 km. Naar zuid Spanje achter de rug, en das allemaal zonder problemen verlopen. De Bimmer had er echt zin in, want heb echt af en toe me gas los moeten laten, want hij bleef maagbgaan door de bergen .
En nou Donderdag weer de zelfde rit terug ;-)
edjebmw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Locatie: Zuid holland
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 apr 2012, 12:52

Re: EDje's BMW F21 M Performance

18 jul 2015, 13:41

Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik op de forums ben geweest... sorry hiervoor ;-)
Ben wel altijd actief of Facebook, maar om ook alle forums bij te houden, daar moet ik echt ff de tijd voor nemen.
Maar vandaag is het dus zo dag, dus hier weer wat update's
Ik heb nou een speciale iPhone/IPad Mini houder ingebouwd, zodat ik zowel de iPhone kan gebruiken, en als ik wil, de IPad Mini.
Ook heeft Navishop.nl een upgrade van Gladen en een Mosconi versterker ingebouwd, dit word nog eens ondersteund door een aparte sub/versterker van Hertz. Het geluid is nou echt subliem, en dan ook een echte aanrader voor elke audio freak.
Verder heb ik nog een actieve camera ingebouwd, die tijdens het rijden in de BMW alles bijhoud.
Zoals: snelheid, lokatie, tijd, datum. Dit blijft ook zichtbaar op de film zelf.
Ik heb er wel een aparte schakelaar tussen gezet, zo dat als het ff niet opgenomen hoeft te worden, ik de camera uit kan zetten. Verder is alles netjes weg gewerkt, en is er op de aansluitkabel uit het plafond na, niks van te zien.

Dit alles is straks op 16 Augustus, tijdens de komende BMW Meeting, uitgebreid te zien en te beluisteren...
Ook staat de PromoBimmer weer op 100% Tuning, en krijgt die weer een ander jasje. Dit zal dan tijdens 100% Tuning op Zaterdag rond 12:30 onthuld worden... ik kan jullie al wel verklappen, dat het wel iets speciaals belooft te gaan worden.
Hier dan de foto-tjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ben al vast begonnen met de huidige folie er af aan het halen... en de lak ziet er nog steeds als nieuw uit ..

Afbeelding

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”