Had toen nog geen RVS uitlaat, dus een OEM setje gekocht en de middendemper van aan laten passen met een rechte pijp. Was nog de volledige originele uitlaat na 300.000km, petje af!
De S80 mistte een bodemplaat, die is belangrijker dan mensen denken. Snap dan ook niet dat mensen zonder bodemplaten rondrijden terwijl die er wel op horen te zitten...
Lekker aan t sleutelen, vernieuwen, verbeteren.... Mooi als je dat zelf kunt, er lol aan hebt en de ruimte ervoor. Zag ook al een en ander aan sleutelwerk in je MINI-topic voorbij komen.
Jep jep, helemaal correct Robert Bedankt voor je berichtje!
BSR Optiflow kit gekocht en nog even rondgereden met een groter filter met een grote velocity stack, maar vond het niet fijn rijden. Het extra intake geluid vond ik niet bij de S80 passen, dus snel weer verkocht.
Eindelijk een mooi stuk RVS orgel besteld voor op de RVS downpipe. Rakaror uit Zweden, een mooie 3" RVS catback. De catbacks die ik had gezien waren allemaal niet naar smaak en hadden een uitsparing in de bumper nodig. Deze was gewoon "onzichtbaar" zoals een OEM uitlaat, perfect!
Remmerij compleet onder handen genomen, Brembo Xtraline geboorde schijven voor + achter, nieuwe remslangen voor + achter, Ferodo blokken voor + achter en uiteraard nieuwe DOT4 remvloeistof
Spruitstuk bekend als de Japanifold op de kop getikt, geeft prima performance en de mooie 5 cilinder roffel. Later ben ik erachter gekomen dat ik dit spruitstuk al op mn auto had zitten, dussss die ging weer de verkoop in haha