Werner & Peter's BEC (oftewel l'orange)
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nope, draagarm linksvoor afgescheurd uit het chassis.....
Wordt weer klussen.
Echt bizar want ik ben volgas rond gegaan (2:03.6 gereden) en ben rijdend binnen gekomen. Niets gemerkt. Werner stapt in, ik duw hem achteruit en het wiel staat er scheef onder en de draagarm is er compleet uitgescheurd... Heel veel mazzel gehad!
Wordt weer klussen.

Echt bizar want ik ben volgas rond gegaan (2:03.6 gereden) en ben rijdend binnen gekomen. Niets gemerkt. Werner stapt in, ik duw hem achteruit en het wiel staat er scheef onder en de draagarm is er compleet uitgescheurd... Heel veel mazzel gehad!
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeker bizar, dan mag je inderdaad van geluk spreken.
Ik zag jullie de laatste heat ook niet rijden, was nog langs gelopen en jullie waren al weg ook denk.
peter schreef:Nope, draagarm linksvoor afgescheurd uit het chassis.....
Wordt weer klussen.![]()

Ik zag jullie de laatste heat ook niet rijden, was nog langs gelopen en jullie waren al weg ook denk.
R53 MCS HB / Pepper White
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op 3 wielen doet hij het ook nog wel
Deze foto vind ik ook wel aardig met het rechterachterwieltje los
Hier een eerste run met de nieuwe hardere voorveren, later nog een centimeter lager gezet
Valt wel mee denk ik hij zat aan de voorkant nog wel goed vast.Berthil schreef:Mazzel gehad, had gekker af kunnen lopen.
Op 3 wielen doet hij het ook nog wel

Deze foto vind ik ook wel aardig met het rechterachterwieltje los

Hier een eerste run met de nieuwe hardere voorveren, later nog een centimeter lager gezet

Laatst gewijzigd door werner op 28 apr 2012, 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Whoooo vet man ik wil graag wel is ff een kiekje nemen als jij aan het racen ben Peet ......
is weer is wat anders dan op de weg

is weer is wat anders dan op de weg

burn rubber not your soul

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
We rijden meestal met 1,1 / 1,2 bar koude start spanning.stefan740 schreef:Jullie weten al de ideale start bandenspanning zodat je niet de pits in moet om er wat uit te laten na het opwarmen? Dat doe ik nog wel namelijk, eigenlijk te hoog starten en dan iets eruit laten.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Filmpje van Werner van gisteren. Gemaakt met de GoPro. Werkt perfect!!
Bij 16:46 minuten raken wat lamborghini onderdelen onze auto en daardoor hadden we een lekke radiateur. 2 bochten verder zie je de (Duitse) Lambo rijden die in aanraking was gekomen met een Ford Sierra....
Bij 16:46 minuten raken wat lamborghini onderdelen onze auto en daardoor hadden we een lekke radiateur. 2 bochten verder zie je de (Duitse) Lambo rijden die in aanraking was gekomen met een Ford Sierra....
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaaf filmpje!! 
Balen van de lekke radiateur alleen
Was het aan het begin van de dag? of aan het einde?

Balen van de lekke radiateur alleen

Was het aan het begin van de dag? of aan het einde?
Onze sponsors