S-line sideskirts (pag16)
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Hij staat nog steeds op wit metallic, rood durf ik toch niet en die arubablauw is me niet fel genoeg.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hoewel ik rood wel de mooiste kleur vind voor zo'n model Audi samen met dat blauw, wordt rood volgens mij als "incourante kleur" gezien.
Een probleem met je inruilwaarde dus?
Een probleem met je inruilwaarde dus?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Wat je kleur betreft:
In het rood vind ik het een brandweerauto, zeker met die ronde kont is het een halve boot dan.
In het wit vind ik wel leuk, maar denk dat we dat over een jaar of 2-3 helemaal niks vinden.
Wat ik zou doen is zwart metallic of een andere hele courante kleur kiezen. Als het je écht, écht niet bevalt, kan je hem altijd nog laten wrappen in een andere kleur. (Is ook wel fijn tegen de steenslag enzo
)
Een van mijn beste vrienden rijd een A5 3.2 quattro, ook een geniale machine van binnen :9 Alleen die bijtelling he?320d touring schreef:Dank je, je bent wel 1 van de zeer weinigen die rood mooi vinden op een audi.Ivo schreef:Gaat een dikke A4 worden!Dat Misanorood vind ik ook wel erg gaaf, zeker i.c.m. een setje dikke 19 inchers. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
PQF is er voor de A5 in 20 inch, dan vindt ik hem wel mooi, maar ook de PQU in 20 inch is bruut. Wat vindt je van de PQS en PQU ?peter schreef:PQS alleen kiezen als je die in het echt gezien hebt!!!!
PQ6 is een heel dik wiel. PQF is HET audi wiel van vroeger en PQ6 is HET nieuwe audi wiel van nu, vind ik....
En voor degenen die zich afvragen waarom geen BMW 3-serie hier nog een foto van hoe het interieur wordt:

Wat je kleur betreft:
In het rood vind ik het een brandweerauto, zeker met die ronde kont is het een halve boot dan.
In het wit vind ik wel leuk, maar denk dat we dat over een jaar of 2-3 helemaal niks vinden.
Wat ik zou doen is zwart metallic of een andere hele courante kleur kiezen. Als het je écht, écht niet bevalt, kan je hem altijd nog laten wrappen in een andere kleur. (Is ook wel fijn tegen de steenslag enzo

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Toch nog een panoramadak bijbesteld en de auto wordt nu definitief in week 13 geproduceerd en in week 15 geleverd.
Al in huis:
-Originele S5 alu spiegelkappen
-Whispbars (vleugelvormige dakdragers uit Australie die zo goed als geen geluid maken, zie youtube)
Al in huis:
-Originele S5 alu spiegelkappen
-Whispbars (vleugelvormige dakdragers uit Australie die zo goed als geen geluid maken, zie youtube)
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Farbe
Beige (77)
Blau (880)
Braun (143)
Gelb (4)
Gold (5)
Grau (3051)
Grün (56)
Orange (1)
Rot (180)
Schwarz (5262)
Silber (2517)
Violett (1)
Weiß (565)
Gletsjerwit metallic. ik weet dat zwart waarschijnlijk beter staat maar als ik b.v. op mobile zoek naar de A4 B8 dan is meer dan de helft zwart:peter schreef:Wat voor kleur wordt ie nou?
Farbe
Beige (77)
Blau (880)
Braun (143)
Gelb (4)
Gold (5)
Grau (3051)
Grün (56)
Orange (1)
Rot (180)
Schwarz (5262)
Silber (2517)