Mooie R6! Modeljaar 2006. Wij hebben precies dezelfde.
Nu maar lekker modden... Cat eronder vandaan, powercommander of rapid bike erin, mooie rimstriping erop, xenon erin, etc...
Gelukkig is de ufo al van de kont af.
Veel plezier ermee!
Motorrijders onder de MINIers?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat benne mooie brommerts jongens enne petje af Garuda, 4000 km in je uppie door al die mooie bergpassen. 2 jr geleden wilde ik met Peet naar de Stelvio maar zij had toch iets te weinig motorervaring en durfde het niet goed aan dus zijn we maar met de Mini gegaan ....
Zit ook op MF maar de laatste tijd niet meer zo actief, voornamelijk in het VFR en CB1000R topic
Zit ook op MF maar de laatste tijd niet meer zo actief, voornamelijk in het VFR en CB1000R topic
- ThaGaruda
- Enthousiast
Bericht
aah kiek.. er zijn MF-ers dus 
Ik zit op heel veel fora onder dezelfde username dus je kan mij makkelijk zat vinden
...
En ja.. die tocht door zuid Europa was prachtig op de motor. Tentje mee, slaapzak, kookstelletje e.d. en gewoon op de bonnefooi camperen. 1x zat alles in de zuidkust helemaal vol tussen monaco en genua. Heb ik gekampeerd op zo'n
plek langs de tolweg
Was namelijk ondertussen al weer half 1, dus in het donker alles opgebouwd
.. Was echt gaar.. alle hotels en campings zaten vol..
Wel leuk avontuur ., Zeker als je nagaat dat ik binne 5 a 6 dagen weer thuis was en 4000 km verder

Ik zit op heel veel fora onder dezelfde username dus je kan mij makkelijk zat vinden

En ja.. die tocht door zuid Europa was prachtig op de motor. Tentje mee, slaapzak, kookstelletje e.d. en gewoon op de bonnefooi camperen. 1x zat alles in de zuidkust helemaal vol tussen monaco en genua. Heb ik gekampeerd op zo'n

Was namelijk ondertussen al weer half 1, dus in het donker alles opgebouwd

Wel leuk avontuur ., Zeker als je nagaat dat ik binne 5 a 6 dagen weer thuis was en 4000 km verder

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

ps Garuda... heb je het met een TTR gedaan ipv een Garmin ??
Bel mij tegen die tijd maar even op !!Jenkins schreef:Schitterend, zo'n tocht dwars door Europa...
Lekker van de ene pas naar de andere trekken...
Ach... als ik ooit weer eens een wat tijd vrij kan maken...

ps Garuda... heb je het met een TTR gedaan ipv een Garmin ??
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Das goed! Een weekje of desnoods 'n lang weekend weg moet toch makkelijk te plannen zijn!?!?
Che schreef:Bel mij tegen die tijd maar even op !!Jenkins schreef:Schitterend, zo'n tocht dwars door Europa... Lekker van de ene pas naar de andere trekken... Ach... als ik ooit weer eens een wat tijd vrij kan maken...![]()

Das goed! Een weekje of desnoods 'n lang weekend weg moet toch makkelijk te plannen zijn!?!?
Ik meen een HenkHenk Rider te ontdekken op z'n foto...?Che schreef:ps Garuda... heb je het met een TTR gedaan ipv een Garmin ??
- MrSelected
- Leerling Mini lid
Bericht
Hey leuk.. mede motorrijders..
Ik heb een suzuki TLR
Van de zomer weer even een paar ritjes eruit knallen
Ik heb een suzuki TLR

Van de zomer weer even een paar ritjes eruit knallen

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zijn er nog mensen die naar de motorbeurs gaan ?
Ben al enkele jaren niet meer geweest dus wij gaan donderdags nog maar us kijken voor wat kleine spulletjes op de CB.
Heb net een setje Pazzo's in Amerika besteld en een Bos carbon uitlaatje uit Duitsland dus laat het lekker weertje maar weer komen !!
Ben al enkele jaren niet meer geweest dus wij gaan donderdags nog maar us kijken voor wat kleine spulletjes op de CB.
Heb net een setje Pazzo's in Amerika besteld en een Bos carbon uitlaatje uit Duitsland dus laat het lekker weertje maar weer komen !!
- Littlebruiser
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Hierbij ook mijn motor...
T wordt weer tijd dat t weer weer es wat betert... dan kan het dakraampie van de Cooper S weer open... en de motor ook weer eens van stal.... lekker knallen
:D
Hieronder een link naar wat foto's...
[web]http://94.100.122.169/808600001-8086500 ... 1.jpeg[web]
[web]http://94.100.122.235/791200001-7912500 ... 1.jpeg[web]
Diegenen die eens samen willen gaan rijden ..... laat het me even weten met een PB..... Altijd leuk!!!
Gr. Little Bruiser
T wordt weer tijd dat t weer weer es wat betert... dan kan het dakraampie van de Cooper S weer open... en de motor ook weer eens van stal.... lekker knallen

Hieronder een link naar wat foto's...
[web]http://94.100.122.169/808600001-8086500 ... 1.jpeg[web]
[web]http://94.100.122.235/791200001-7912500 ... 1.jpeg[web]
Diegenen die eens samen willen gaan rijden ..... laat het me even weten met een PB..... Altijd leuk!!!
Gr. Little Bruiser
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Littlebruiser
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Ja.... allemaal leuk leuk leuk... maar mn link's werken dus niet 
Nog geen fotos te zien....
Alhoewel... als je het stukje tussen [web]......[web] er vantussen selecteert en even in een nieuw venster opent.... dan kun je ze wel zien!
Nogmaals een oproep een motor/mini-muizen uit de buurt van terneuzen..... MELDEN AUB...
Gr Little Bruiser

Nog geen fotos te zien....
Alhoewel... als je het stukje tussen [web]......[web] er vantussen selecteert en even in een nieuw venster opent.... dan kun je ze wel zien!
Nogmaals een oproep een motor/mini-muizen uit de buurt van terneuzen..... MELDEN AUB...

Gr Little Bruiser
Onze sponsors