Zeer moooie optielijst! Inderdaad om U tegen te zeggen. Alle gadgets zitten er op.
Misschien in april maar eens een BMW-meet houden.
Greg's BMW 3-Touring ///M '10 ---> THE END! p33! :'(
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ik ben vast de enigste, maar ik vind dat bruine interieur niets. Maar moet het effen in het echt zien, want het bruin/rode interieur van MINI vind ik op foto's ook niets, terwijl het in het echt wel meevalt.
Maar ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
Maar ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat

- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
over uzelf dan.. gatlekker..
Greg heeft al enkele keren gevraagt om eens langs te komen..
maar wegens tijdgebrek nog niet aan toe gekomen.
smetje schreef:ik had het nu niet echt over fredtirex schreef:precies wel smetje..smetje schreef:is weer het spelleke " wie heeft de grootste "
Fred is en blijft altijd ne stoker!!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Ik rij 1000km/ week terwijl Mario die op een jaar rijdt dus dat is normaal dat ik men auto net iets meer aankleed denk ik...
Heb al weeeeeken aan Mario eens gevraagd om langs te komen om zijn mooie verlaagde Beemer te zien met zijn big wheels
vandaar...
Smetje toch... gaat inderdaad toch helemaal niet om wie heeft wat van opties... komaan joh :d hahatirex schreef:smetje schreef:ik had het nu niet echt over fredtirex schreef:
precies wel smetje..

Ik rij 1000km/ week terwijl Mario die op een jaar rijdt dus dat is normaal dat ik men auto net iets meer aankleed denk ik...

Heb al weeeeeken aan Mario eens gevraagd om langs te komen om zijn mooie verlaagde Beemer te zien met zijn big wheels

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
grow up
tirex schreef:smetje schreef:ik had het nu niet echt over fredtirex schreef:
precies wel smetje..

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ff terug on-topic mannen
mijn topic niet bekladden met vuile praat, mijnen auto is er zelfs nog ni... haha 
Ik ben ook benieuwd! lol...
Op 15/03 al een afspraak voor een serieze mod
en op 22/03 nog voor een andere maar die kon spijtig genoeg niet vroeger

Ik ben ook benieuwd! lol...
Op 15/03 al een afspraak voor een serieze mod

en op 22/03 nog voor een andere maar die kon spijtig genoeg niet vroeger

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha thx 
de kleur kan je nog altijd aanpassen eh jb, dat is in mijn ogen de mooiste af-fabriek kleur die ook achteraf zijn waarde wat behoudt maar dat is idd ook kwestie van smaak
Interieur ook, zwart vind ik wat te saai, en rood weer iets te heftig... vandaar... 

de kleur kan je nog altijd aanpassen eh jb, dat is in mijn ogen de mooiste af-fabriek kleur die ook achteraf zijn waarde wat behoudt maar dat is idd ook kwestie van smaak

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
He arrived!!! lol
...! Eindelijk!
Ik heb er binnen het uur de BBS'n al onder gesmeten, hierbij het resultaat met wat crapy pics!
Morgenvroeg komen ze het sat-alarm plaatsen, en dan moet ik de carbon spiegels en zwarte nieren nog monteren... en ook de witte angel eyes... (weet niet goed hoe magoed...)
Eerst even officieel achterkenteken ophalen in Brussel...
De diffusor is voor volgende week

Ik heb er binnen het uur de BBS'n al onder gesmeten, hierbij het resultaat met wat crapy pics!
Morgenvroeg komen ze het sat-alarm plaatsen, en dan moet ik de carbon spiegels en zwarte nieren nog monteren... en ook de witte angel eyes... (weet niet goed hoe magoed...)

Eerst even officieel achterkenteken ophalen in Brussel...
De diffusor is voor volgende week

Onze sponsors