Tirex Beetle Turbo "2012"
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na aandringen van enkele mede zotten hier opt forum zal ik mijn gekozen kleur voor de klauwen toch maar mededelen zeker
Tis een Metalic kleurke geworden, 'Sepangblauw' van de nieuwe RS4..

deze lakking word voorzien van een extra laagje vernis en witte Logo's..
logo ben ik nog aant uitwerken, maar t'ziet er al goe uit ;-) is bijna klaar :-)
miss ga ik ook voor de race-look, maar even afwachten hoe de blauwe BBK achter mijn S-Line wielen pronkt,
valt het wat tegen, dan gaan we opzoek naar zwarte 20inch brede doorkijkvelgen hahahahaaa
ps: heb stiekem al wel iet opt oog.. 10' breed en blinkend zwart
Tis een Metalic kleurke geworden, 'Sepangblauw' van de nieuwe RS4..

deze lakking word voorzien van een extra laagje vernis en witte Logo's..
logo ben ik nog aant uitwerken, maar t'ziet er al goe uit ;-) is bijna klaar :-)
miss ga ik ook voor de race-look, maar even afwachten hoe de blauwe BBK achter mijn S-Line wielen pronkt,
valt het wat tegen, dan gaan we opzoek naar zwarte 20inch brede doorkijkvelgen hahahahaaa
ps: heb stiekem al wel iet opt oog.. 10' breed en blinkend zwart
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
update:
BBK te morgend toegekomen,
onmiddelijk begonnen aan de Custom adaptors.. klauwen worden sebiet nog gelakt,
morgenvroeg vernis erop se.. ;-)
dan nog de custom logo's en monteren die handel.. ben benieuwt.. maar kan wel zeggen..
'f**k wa zijn da voor klauwen & schijven'
BBK te morgend toegekomen,
onmiddelijk begonnen aan de Custom adaptors.. klauwen worden sebiet nog gelakt,
morgenvroeg vernis erop se.. ;-)
dan nog de custom logo's en monteren die handel.. ben benieuwt.. maar kan wel zeggen..
'f**k wa zijn da voor klauwen & schijven'

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha, ik ben benieuwd!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors