S-line sideskirts (pag16)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Nee, geklikt en vervolgens hebben die duitsers bedacht aan anti diefstal te doen dus hebben ze er een heel potje secondelijm tussengegoten.peter schreef:nope, met dubbelzijdig tape...zit dat s4 embleem erin gegoten of zo?

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg dik, die grille!

320d touring schreef:Ik heb dat in het verleden wel gedaan, een a4 avant 1,9tdi helemaal omgebouwd tot S4 inclusief het interieur. Sta ik daar met m'n nieuwe auto op een meeting, iedereen oh en ah roepen bij de "S4". Komt er een jochie van een jaar of 12 aalopn, kijkt in het interieur en roept keihard "Dat is een diesel, kijk maar naar de toerenteller" Nou. dan sta je echt voor lul.GeoBem007 schreef:Dremel?![]()
Goed dat je er geen wannabe van wilt maken

- GreyCooperS
- Forum Junky
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Op naar de volgende mods:
-S-line zijlijsten liggen al een tijdje klaar, hopelijk volgende week monteren.
-S4 look uitlaat, afspraak staat op 10/6
-eventueel S4-look diffuser importeren of de nieuwe diffuser van Rieger in carbon look.
-chiptuning
-chromen ringen rond de mistlampen
Helemaal gelijk ! Dat bedacht ik me later ook, het s-line embleem past toch niet in dat gat dus had ik me het dremelen kunnen besparen. Het voordeel is nu wel dat de houder van het S4 logo die een stuk hoger is dan het s-line logo meteen wat kleiner heb kunnen maken.peter schreef:Dan zal het wel verandert zijn. Een jaar geleden zat het rode vlak en S4 logo met dubbelzijdig tape op het houdertje. Voorzichtig eraf halen, S-Line embleem erop en klaar.
Op naar de volgende mods:
-S-line zijlijsten liggen al een tijdje klaar, hopelijk volgende week monteren.
-S4 look uitlaat, afspraak staat op 10/6
-eventueel S4-look diffuser importeren of de nieuwe diffuser van Rieger in carbon look.
-chiptuning
-chromen ringen rond de mistlampen
- GreyCooperS
- Forum Junky
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht

En nog wat leuke plaatjes:

Foto van het logo heb ik nog niet gemaakt. Misschien is dit nog wat, de a4 in zijn werkkleding:GreyCooperS schreef:Mooie plannen kerel![]()
Maare meer pics en minder praten hiero

En nog wat leuke plaatjes:

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
mooie kar!! en lekker zonnetje opgezocht nice
OP die een na laatste foto lijken de velgen wel wit...zou ook dik staan

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Ik wilde graag deze velgen (9x20), maar ze passen alleen onder een A5:GreyCooperS schreef:mooie kar!! en lekker zonnetje opgezocht nice![]()

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors