Peter's BMW E60 523i...advies please
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ach ja, ieder zo zijn eigen prioriteiten tochGreyCooperS schreef:Nou ja...is ook niet erg hoor....heb er in 2 jaar een dikke Benz, een 7 serie, een Mini en een 5 serie van gereden

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Heee, Peter wat is dat nou, en de meetings dan ??
btw, mijne is ook al een maandje geleden verkocht. Rij nu in een mooie Ford Focus station uit 2000

btw, mijne is ook al een maandje geleden verkocht. Rij nu in een mooie Ford Focus station uit 2000

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Jah... Aan een kant wel jammer. Was (is) een probleemloze auto. Maar hij heeft een goed baasje gevonden met een mooie prijs...
... Nu eerst weer paar maanden flink sparen en fijn de zoektocht starten naar een andere
En weer nog niet exact wat, maar mis het club gevoel zo erg, dat het zeker een Mini gaat worden
Wil weer als volwaardig lid meedoen aan de leuke dingen en natuurlijk weer het Mini gevoel...
... Nu eerst weer paar maanden flink sparen en fijn de zoektocht starten naar een andere

En weer nog niet exact wat, maar mis het club gevoel zo erg, dat het zeker een Mini gaat worden

Wil weer als volwaardig lid meedoen aan de leuke dingen en natuurlijk weer het Mini gevoel...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
you sneaky bastard!
Dus jij gaat nu naar de Ford meetings
320d touring schreef:Heee, Peter wat is dat nou, en de meetings dan ??![]()

Dus jij gaat nu naar de Ford meetings

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 19 dec 2010, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Het Mini gevoel kan ik af en toe gewoon nog ervaren gelukkig, en aan jou raken we hem niet kwijt want jij wil geen blauwe. 
En inderdaad, ik rij van Ford meeting naar Ford meeting, petje op en bandjes oproken

En inderdaad, ik rij van Ford meeting naar Ford meeting, petje op en bandjes oproken

- Wannahave
- Be Mini
Bericht
Peter, goed dat je hem met een goed gevoel verkocht hebt. Ben benieuwd wat ervoor terug komt.
Hier http://www.snellers.nl/ staat ook een mooie Cooper S Works (weet natuurlijk niet wat je wil besteden). Is van een kennis van me geweest (ingeruild op een Bentley
), maar staat al bijna een jaar te koop. Ik ben er een half jaar geleden mee bezig geweest en toen was 37K ongeveer de bodem. Ik moch toen helaas geen gebruikte uitzoeken van het baasje,
Hier http://www.snellers.nl/ staat ook een mooie Cooper S Works (weet natuurlijk niet wat je wil besteden). Is van een kennis van me geweest (ingeruild op een Bentley

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd Peter met de verkoop
Ik ben benieuwd wat voor Mini er komt

Ik ben benieuwd wat voor Mini er komt

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__