Bevalt de verlaging een beetje?? De looks zijn iig wel top
CooperS-lightningblue's BMW Z4 M Roadster
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Velgen nog steeds niet opgelost...
Duurt veel te lang allemaal.
Verlaging bevalt top! Heb wel al een paar 'daar-kan-ik-niet-in' gevalletjes gehad, best vervelend in een parkeergarage met tig man achter je
Het gaat langzaam wennen.
Kan echt niet wachten tot die wielen er eindelijk eens onder liggen.
Verlaging bevalt top! Heb wel al een paar 'daar-kan-ik-niet-in' gevalletjes gehad, best vervelend in een parkeergarage met tig man achter je
Kan echt niet wachten tot die wielen er eindelijk eens onder liggen.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hahahah! ik ken dat! Ik kan bij mijn ouders het erf niet eens meer fatsoenlijk op. Er zit daar op het midden hekstopper van 11 cm hoog. En mijn laagste punt (OMP strut) is 10,5 hoog)
BOENK, BENG.... en je bent er overheen.
iDD
BOENK, BENG.... en je bent er overheen.
iDD
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht

Kies je kleur hier
Het is al oktoberCooperS-lightningblue schreef:Zou rond Oktober goed moeten komenquattro gmbh schreef:Ik zie liever die Scuderia die eraan komt las ik ergens.
Kies je kleur hier
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik kan het niet laten om het niet te vertellen, maar het witte monster is gearriveerd.
Vanmiddag kreeg ik van een goede vriend (die in de buurt woont) een telefoontje dat de Scuderia is gearriveerd in Ede bij het depot (en momenteel werkplaats) van Kroymans.
Ik ga morgenochtend een persoonlijk kijkje nemen en proberen hem van dichterbij te zien.
Tot die tijd moet ik het met onderstaande twee foto's (vandaag gemaakt) doen:

Vanmiddag kreeg ik van een goede vriend (die in de buurt woont) een telefoontje dat de Scuderia is gearriveerd in Ede bij het depot (en momenteel werkplaats) van Kroymans.
Ik ga morgenochtend een persoonlijk kijkje nemen en proberen hem van dichterbij te zien.
Tot die tijd moet ik het met onderstaande twee foto's (vandaag gemaakt) doen:

- Kees en Annet
- Racende reporter
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Altijd leuk zulke reacties! Kan niet wachten, ben erg benieuwd.
Nu nog in 't echie!BMW X3 schreef:De eerste foto's zien er goed uit![]()
Velgen moeten inderdaad donker zijn. Die rolkooi ga ik morgen checken. Is maar een buisje van links naar rechts direct voor het ruitje met zicht naar achteren.Sid schreef:gaafvelgen moeten zwart!
mis ik nou de rolkooi?

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Eindelijk is ie daar dan! Leuk voor je zus. Heeft ze ook eindelijk iets anders dan die vreselijke MINI
Heeft pa hem al in het echt gezien?
iDD
Heeft pa hem al in het echt gezien?
iDD
Onze sponsors