Ik heb deze gezien..mooi vol, mooie kleur en goede opties..
Maar..een S met automaat...wat denken jullie? weet dat schakelen bij de meeste de voorkeur zal hebben, maar bedoel meer betrouwbaarheid van de bak, kan die tuning aan, etc...
wel een lekkere volle bak en die kleur is best gaaf. Als jij een automaat relaxt vind moet je het zeker doen. Er is toch een belgisch clublid met een een getunede R56S automaat, die blauwe?
Ken het bedrijf niet.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
nou, de laatste paar sleeën met de ouwelullen bak gereden, maar kan er best aan wennen...zoals aan de PS hierboven te zien is, toch op zoek naar compromis...
..dikke Mini om hier te mogen blijven meedoen, maar mn hang naar comfort toch een kans te geven
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Vind het een mooie dikke bak hoor Peter! Is inderdaad geen works zo te zien maar slechts een Works Aero pakket. Kijk zelf ook regelmatig naar gebruikte auto's en was me opgevallen dat adverteerders wel vaker Works erbij zetten als er JCW wielen or aero pakket op zit.
Hoe dat met die automaat is weet ik niet, geen ervaring mee.