Peter's BMW E60 523i...advies please
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Kan je vertellen, dat de automaat van de R56 sneller is als met een handbak. (automaat is 6-traps)
Filmpje vanaf 3:45
Heb de automaat zelf altijd als super ervaren, zeker met de paddles achter het stuur. Dus hier zonder twijfel een Countryman Cooper S besteld met wederom een automaat.
En er zijn meerdere met getunde R56 met automaat hier bij de club. Dus daardoor zou ik me niet tegen laten houden!
Filmpje vanaf 3:45
Heb de automaat zelf altijd als super ervaren, zeker met de paddles achter het stuur. Dus hier zonder twijfel een Countryman Cooper S besteld met wederom een automaat.
En er zijn meerdere met getunde R56 met automaat hier bij de club. Dus daardoor zou ik me niet tegen laten houden!
Laatst gewijzigd door pimmy op 02 jan 2011, 21:35, 3 keer totaal gewijzigd.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
JorisD schreef:Rijd en je weet het![]()
Als een automaat nodig is om jou weer in een Mini te krijgen, lijkt me dat een offer dat je moet maken

burn rubber not your soul

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zwart was toch ook een optie?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l3fmsjpwqoxt
Lekker volle bak met weinig kilometers
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l3fmsjpwqoxt
Lekker volle bak met weinig kilometers

- speedy
- NMC Legend
Bericht
kunt voor ongeveer 20.000 een hele mooie volle cooper s van eind 2007 full options zeker slagen als je er 1 zelf ophaald uit Duitsland /Belgie / Frankrijk .
Heb er al 1 gezien voor je
kun je de nickname houden
iets meer als 20.000 staat die in Nederland
10/2007
55.000 km
cooper s darksilver (Belgie )
Leer(lounge)/navi/schuifdak/hi-fi/comfort entry/ parkeer sensor /automaat enz enz.
Heb er al 1 gezien voor je

iets meer als 20.000 staat die in Nederland
10/2007
55.000 km
cooper s darksilver (Belgie )
Leer(lounge)/navi/schuifdak/hi-fi/comfort entry/ parkeer sensor /automaat enz enz.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thanx guys!
Weten jullie of de automaat ook de tuning van Beek aankan, qua koppel ed?
Zal idd eens gaan testrijden met een S automaat. Op zich schakel ik wss liever met een S, dan automaat, maar vind dit model op zich wel mooi
Maar zoals Speedy zegt, in Duitsland echt een bak goedkoper (ook stiekem naar een BMW 650 gekeken
)
Dus zal mn zoektocht de komende tijd eens over de grens laten gaan..
Tegen de tijd dat ik over een aantal maanden echt kan gaan kopen, is er wellicht iemand die ik een dagje kan inhuren om met me mee te gaan naar de oosterburen??
Zal idd eens gaan testrijden met een S automaat. Op zich schakel ik wss liever met een S, dan automaat, maar vind dit model op zich wel mooi

Maar zoals Speedy zegt, in Duitsland echt een bak goedkoper (ook stiekem naar een BMW 650 gekeken

Tegen de tijd dat ik over een aantal maanden echt kan gaan kopen, is er wellicht iemand die ik een dagje kan inhuren om met me mee te gaan naar de oosterburen??

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
even wat onderzoek gedaan :-D
mijn mini zijn bak kon het ook perfect aan. maarja dat was de vorige gen.
hij kan het koppel aan. de bak is ontworpen tot 290pk & 400NM ;-)GreyCooperS schreef:Thanx guys!
Zal idd eens gaan testrijden met een S automaat. Op zich schakel ik wss liever met een S, dan automaat, maar vind dit model op zich wel mooi![]()
Maar zoals Speedy zegt, in Duitsland echt een bak goedkoper (ook stiekem naar een BMW 650 gekeken)
even wat onderzoek gedaan :-D
mijn mini zijn bak kon het ook perfect aan. maarja dat was de vorige gen.
- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
p.s. zo'n 6-serie rijdt ook heerlijk. Heb met een 630i cabrio gereden (van Jurgen zijn moeder), reed verdomde goed. Mocht wel iets meer vermogen hebben maar met een 645-650 zit dat helemaal goed.
Ik kan mee in ieder geval! Alleen dan wel voor de gezelligheidGreyCooperS schreef:Tegen de tijd dat ik over een aantal maanden echt kan gaan kopen, is er wellicht iemand die ik een dagje kan inhuren om met me mee te gaan naar de oosterburen??

p.s. zo'n 6-serie rijdt ook heerlijk. Heb met een 630i cabrio gereden (van Jurgen zijn moeder), reed verdomde goed. Mocht wel iets meer vermogen hebben maar met een 645-650 zit dat helemaal goed.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga tegen die tijd ook wel met je mee Peter!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance