CooperS-lightningblue's BMW Z4 M Roadster
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Kaj veel plezier vandaag.
Maar dat zal wel lukken.
Wanneer krijgen jullie 'm.
Paps zal ook wel blij zijn, dat ie eindelijk gearriveerd is.
Annet.
Maar dat zal wel lukken.
Wanneer krijgen jullie 'm.

Paps zal ook wel blij zijn, dat ie eindelijk gearriveerd is.

Annet.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er veelbelovend uit Kaj, nu alleen nog even wachten totdat je erin mag scheuren he
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

Nog langer?!
NeeiDarkDesign schreef:Heeft pa hem al in het echt gezien?

De GT3 is al weg gegaan toen de Cayenne kwam, maar theoretisch heeft hij hier inderdaad ruimte voor moeten maken. Zelfs de garage heeft "ruimte" moeten maken, want die is in de tussentijd dat de GT3 weg is, tot vorige week, helemaal onder handen genomen (muren zijn wit geworden, nieuwe vloer met daarover een gietvloer). Dus laat maar komen!biermagnaat schreef:Gaat hier de gt3 voor weg? Echt een geweldige bak! Heel erg mooi!

Ehm... zodra m'n pa en ma terug zijn uit New York denk ik. Eind van de maand, begin volgende maand.BMW X3 schreef:Wanneer krijgen jullie 'm.![]()
Paps zal ook wel blij zijn, dat ie eindelijk gearriveerd is.![]()

Wachten?!florisvandam schreef:ziet er veelbelovend uit Kaj, nu alleen nog even wachten totdat je erin mag scheuren he

Ja, zo'n Scuderia schakelt zó verschrikkelijk snel. Toen we er begin dit jaar mee hebben proef gereden (toen was hij overigens al besteld) is bij mij dat schakelen zo blijven 'hangen'. Je moet je voorstellen dat je de toeren omhoog ziet (en vooral hoort) gaan, je denkt "ik moet schakelen" en tegelijk de handeling uitvoert. Die auto is dan nóg eerder klaar met schakelen dan jij met het denken "ik moet schakelen". Geeft een heel bizar gevoel!Hans J schreef:volgens mij zondag een op de veluwe (Posbank) gezien en gehoord wat een klappen toen die gas gaf.
Ehm... als er een kenteken op zit?!Blont-007 schreef:wanneer kom je?

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Zit paps in New York
, dat is een verkeerder timing.
Staat je auto in Nederland, zit hij in New York.
Mag jij 'm nu ophalen.
Vervelend hoor.

Staat je auto in Nederland, zit hij in New York.

Mag jij 'm nu ophalen.

Vervelend hoor.

- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors