Peter's BMW E60 523i...advies please
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nou de dames en heren van BMW Den Haag hebben zich weer eens gemeld..
...de 5 is niet vanmiddag klaar, maar morgen omdat ze iets vergeten zijn te bestellen
Of ik dan tot het weekend kon wachten, want de verkoper vond het zo leuk om de auto persoonlijk af te leveren...ik heb gezegd dat ik zelf groot genoeg ben om een BMW aan de praat te krijgen, dus iedere sjaak die me de sleutels mag geven is goed genoeg
ik ben er zo klaar mee
dus maar weer afwachten...
...de 5 is niet vanmiddag klaar, maar morgen omdat ze iets vergeten zijn te bestellen

Of ik dan tot het weekend kon wachten, want de verkoper vond het zo leuk om de auto persoonlijk af te leveren...ik heb gezegd dat ik zelf groot genoeg ben om een BMW aan de praat te krijgen, dus iedere sjaak die me de sleutels mag geven is goed genoeg
ik ben er zo klaar mee

dus maar weer afwachten...

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
moet zeggen dat ik mn hart vasthoud voor wat ik ga aantreffen morgen
als dat gedoe met ombouw en montage, qua tijd, geld en onderdelen zie ik het al helemaal aankomen dat ze of het verkeerde hebben gemonteerd of dat er iets mist of stukgaat...
..probeer echt om niet nu al teleurgesteld te worden, maar valt me ff zwaar nu

als dat gedoe met ombouw en montage, qua tijd, geld en onderdelen zie ik het al helemaal aankomen dat ze of het verkeerde hebben gemonteerd of dat er iets mist of stukgaat...
..probeer echt om niet nu al teleurgesteld te worden, maar valt me ff zwaar nu

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kan ik je het spreekwoordelijke hart onder de riem steken? 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
op zich zou ik de MINI kunnen laten maken en dan elders inruilen, maar er is natuurlijk wel een koop overeenkomst...
...en ik heb weinig trek om nog meer (juridisch) getouwtrek om de koop te ontbinden...want ondanks dat het heeeeel veel moeite kost elke keer, leveren ze uiteindelijk wel de gevraagde diensten voor de afgesproken prijs...
...morgen maar even afwachten
...en ik heb weinig trek om nog meer (juridisch) getouwtrek om de koop te ontbinden...want ondanks dat het heeeeel veel moeite kost elke keer, leveren ze uiteindelijk wel de gevraagde diensten voor de afgesproken prijs...
...morgen maar even afwachten

Onze sponsors