BMW Z3 & VW Passat - Z3 nieuws p24
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
Aangezien ik ga investeren in stenen en minder in auto's
voorlopig toch, heb ik besloten geen tweede auto bij te kopen, en dus heb ik voor de winter een een hardtop gekocht voor men Z...
Na lang twijfelen en foto's te zoeken en te vergelijken, en testen te hebben gelezen, heb ik voor de originele BMW hardtop gekozen ipv de Wiesmann hardtop, vandaag beide ook in het echt gezien en ik vond deze het beste staan op de Z...
hier enkele pic's... met gsm en ja hij is vuil... me da vettig weer

en nog eentje voor het af te leren, met de vieze neus van de M erbij , waar ze de zijpinker van hebben gepikt

vandaag ook nieuwe mijlpaal bereikt...

Na lang twijfelen en foto's te zoeken en te vergelijken, en testen te hebben gelezen, heb ik voor de originele BMW hardtop gekozen ipv de Wiesmann hardtop, vandaag beide ook in het echt gezien en ik vond deze het beste staan op de Z...
hier enkele pic's... met gsm en ja hij is vuil... me da vettig weer

en nog eentje voor het af te leren, met de vieze neus van de M erbij , waar ze de zijpinker van hebben gepikt

vandaag ook nieuwe mijlpaal bereikt...

- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
maar ik denk wel dat een een mini cabrio met een coole hardtop vet zou staan
gr remke
dat denk ik ook ja, mijn softtop is niks isolatie, juist een stukje stofhanskramer schreef:Mini is toch lekker warm in de winter met de climate control op max en de stoelverwarming op standje 3?

gr remke
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Staat lekker dik zo'n hardtop
Mooie fiets...is die M3 ook van jou (staat vast in je topic, maar ff lui nu
)

Mooie fiets...is die M3 ook van jou (staat vast in je topic, maar ff lui nu

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
thx Maaij, na lang twijfel en passen en terug de andere er op vond ik deze idd ook het mooist
nieuwe mods opkomst, voor degene die het interesseert , mij zonet weer ff laten gaan op ebay ...
normaal komt alles deze week binnnen, kan ik mij weer ff bezig houden volgend weekend ...
gr remke

nieuwe mods opkomst, voor degene die het interesseert , mij zonet weer ff laten gaan op ebay ...

normaal komt alles deze week binnnen, kan ik mij weer ff bezig houden volgend weekend ...

gr remke
Onze sponsors