Mooie stand toch. Hoe is het met de uitlaat?
Biermagnaat's ride! VERKOCHT!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maakt veel te veel herrie!
Daarom volgende week maar even een spaghetti spruitje bestellen en de hele uitlaatlijn vervangen
Daarom volgende week maar even een spaghetti spruitje bestellen en de hele uitlaatlijn vervangen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Beetje herrie is leuk maar dit is niet gaaf meer, heb al wel wat uitlaatjes geprobeerd ja. Japstyle klonk nog het mooist!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha ja zeker, is mijn prive monteur
Hij wou heel graag een keer mee, zijn ook een aantal foto's niet geplaatst want daar zit hij met zijn kop tegen het raam haha.
25 juli compleet nieuwe uitlaat lijn monteren, inclusief spaghetti spruit, 26 juli ring
Hij wou heel graag een keer mee, zijn ook een aantal foto's niet geplaatst want daar zit hij met zijn kop tegen het raam haha.
25 juli compleet nieuwe uitlaat lijn monteren, inclusief spaghetti spruit, 26 juli ring
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is vroeger veel rally mee gereden dus aan onderdelen geen gebrek, heb ook nog een wiechers veerpootbrug voor de onderzijde liggen.
Je kunt er echt van alles voor krijgen, het blok is ook mega sterk! Draait moeiteloos 9000 toeren STOCK! Hij ontwikkeld dan alleen geen vermogen meer omdat de nokkenassen hun werking dan een beetje verliezen
Je kunt er echt van alles voor krijgen, het blok is ook mega sterk! Draait moeiteloos 9000 toeren STOCK! Hij ontwikkeld dan alleen geen vermogen meer omdat de nokkenassen hun werking dan een beetje verliezen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo eindelijk weer eens een fatsoenlijke update in dit topic!
Er staat namelijk eindelijk weer eens iets serieus te gebeuren. Te weten een spaghetti spruitstuk, heb zojuist mijn order bevestiging binnen vanuit Engeland. Heb ook al een nieuwe midden demper in huis liggen en in combinatie met een kat vervanger hoop ik toch een aantal pk's te gaan winnen. Waar ik nog meer waarde aan hecht is het mooier doorlopen in de toeren.
Paar plaatjes erbij voor de beeldvorming:
Spruit:

Gemonteerd:

en de middenpijp: Crappy telefoon pic:

Dit alles gaat gemonteerd worden op 25 juli, eerst lekker op vakantie met de mini
Er staat namelijk eindelijk weer eens iets serieus te gebeuren. Te weten een spaghetti spruitstuk, heb zojuist mijn order bevestiging binnen vanuit Engeland. Heb ook al een nieuwe midden demper in huis liggen en in combinatie met een kat vervanger hoop ik toch een aantal pk's te gaan winnen. Waar ik nog meer waarde aan hecht is het mooier doorlopen in de toeren.
Paar plaatjes erbij voor de beeldvorming:
Spruit:

Gemonteerd:

en de middenpijp: Crappy telefoon pic:

Dit alles gaat gemonteerd worden op 25 juli, eerst lekker op vakantie met de mini
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors