MCS Works wordt Audi TT Q S-tronic 245 pk
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed te horen dat jij er tenminste wel een hogere funfactor in ziet dan 0
Zou het gaaf vinden om jouw auto eens te mogen aanschouwen (en dat acceleratievermogen
te mogen voelen), wanneer houden we die vergelijkende test
Ha FerdinandFerdinand schreef:Ik heb de nieuwste TT ook gereden 200 pk. Superbak is dat! Hoe leuk Mini's ook zijn, maar het bochtengedrag is vele malen beter van een TT!

Goed te horen dat jij er tenminste wel een hogere funfactor in ziet dan 0

Zou het gaaf vinden om jouw auto eens te mogen aanschouwen (en dat acceleratievermogen

- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoop dat de andere heren kunnen wachten totdat ik de mijne enigszins ingereden heb. Maar de planning is dat ik direct ná de levering(eind maart) een aantal dagen naar de wintersport ga (het inrijden is dus snel gebeurt)........half april zou me goed uitkomen......
@Dick, hou ook dit topic in de gaten: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 118#256118jbcola schreef:Zou ik wel willen bij zijn eigenlijk, als toeschouwer wel te verstaanMiniboard schreef:wanneer houden we die vergelijkende test![]()
![]()
Hoop dat de andere heren kunnen wachten totdat ik de mijne enigszins ingereden heb. Maar de planning is dat ik direct ná de levering(eind maart) een aantal dagen naar de wintersport ga (het inrijden is dus snel gebeurt)........half april zou me goed uitkomen......
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb ik een mailtje over de velgen als ik me mail morgen open of heb je ze elders besteld zodat je de 18 inchers voor winterbanden overhebt?
groet,
Peter
Hey Tony,Miniboard schreef:Heb de 19'' velgen met 255/35-bandenjbcola schreef:Hoezo?? Extra optie genomen??![]()
Wel in antraciet toch??gekozen
, echter niet in antraciet das zóó gewoontjes
![]()
.
Nee, heb gekozen voor deze kleur, zie foto, het wordt anders allemaal zo donker.
Heb ik een mailtje over de velgen als ik me mail morgen open of heb je ze elders besteld zodat je de 18 inchers voor winterbanden overhebt?
groet,
Peter
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik neem die 19" velgen lekker bij jou, winterbanden/velgen is een latere zorg
Gaaf dat het al productieweek 7 is geworden, wanneer kan ie dan bij Kamsteeg staan?
You've got mailpeter schreef:Hey Tony,
groet,
Peter

Ik neem die 19" velgen lekker bij jou, winterbanden/velgen is een latere zorg

Gaaf dat het al productieweek 7 is geworden, wanneer kan ie dan bij Kamsteeg staan?