Link removed
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik vind het een stoer apparaat.
Is bij dit type het interieur exact hetzelfde als bij een standaard clio? Zo was dat vroeger iig wel bij die clio V6 en ook bij die snelle megane.
Is bij dit type het interieur exact hetzelfde als bij een standaard clio? Zo was dat vroeger iig wel bij die clio V6 en ook bij die snelle megane.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Andy, hij is super dik!! Als ie voor je zit of in je achteruitkijk spiegel is het echt een dikke bak!!
Heb je het vandaag meerdere malen gezegd en nu nog eens. HIJ IS DIK!
Ik moet zeggen dat ik er qua rijplezier wel meer van verwacht had, niettegenstaande, het gaat hard!
Maar geef mij toch maar die "slappe" Clubman
Zou toch moeite hebben om m'n turbo te missen
Wel lekker om te kunnen doortrekken tot 7500 toeren en remmen doet ie ook al beter, tch een karretje waar je veel plezier gaat van hebben
Thx for the ride
x2Getzz schreef:WOOOW!!!![]()
Vette bak man!....Ik zeg daar wil ik een keer inzitten

Andy, hij is super dik!! Als ie voor je zit of in je achteruitkijk spiegel is het echt een dikke bak!!
Heb je het vandaag meerdere malen gezegd en nu nog eens. HIJ IS DIK!

Ik moet zeggen dat ik er qua rijplezier wel meer van verwacht had, niettegenstaande, het gaat hard!
Maar geef mij toch maar die "slappe" Clubman

Zou toch moeite hebben om m'n turbo te missen

Wel lekker om te kunnen doortrekken tot 7500 toeren en remmen doet ie ook al beter, tch een karretje waar je veel plezier gaat van hebben

Thx for the ride