Greg's Ducati Monster 1100s met ABS '10 ---> New mod's! p
- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
mooie monster , veel fijne kilometers toegewenst en het zal leuk zijn dat termi's erop zullen staan
- Kees en Annet
- Racende reporter
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
So... ik dacht vandaag op de middag even 'snel' naar de AH te rijden voor een bus melk... Toen ik weer wou vertrekken startte hij niet meer
Na een half uur zoeken, toch op internet de nummer van de Assistance gevonden (zit ook 2j op de Duc), die hebben dan 1,5 later de ANWB gestuurd... Die kon niets doen, kwam een tweede busje aan, en dan werd er toch maar beslist weg te takelen...
Omdat hij naar Ducati Antwepen moet versleept worden, sturen ze een takelwagen vanuit Antwerpen naar Hoeven! gggrrr...
Gevolg... 4u later was ik 'geholpen'!

Hopelijk is het maar de batterij...
Ik zal maar gelijk snelle aansluitpunten laten plaatsen... Want je kan dus niet aan de batterij zonder half de motor uit elkaar te schroeven...
Weer een leuke vrije middag gehad dus!

Na een half uur zoeken, toch op internet de nummer van de Assistance gevonden (zit ook 2j op de Duc), die hebben dan 1,5 later de ANWB gestuurd... Die kon niets doen, kwam een tweede busje aan, en dan werd er toch maar beslist weg te takelen...
Omdat hij naar Ducati Antwepen moet versleept worden, sturen ze een takelwagen vanuit Antwerpen naar Hoeven! gggrrr...
Gevolg... 4u later was ik 'geholpen'!

Hopelijk is het maar de batterij...
Ik zal maar gelijk snelle aansluitpunten laten plaatsen... Want je kan dus niet aan de batterij zonder half de motor uit elkaar te schroeven...

Weer een leuke vrije middag gehad dus!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, het zit je wel mee gozer.... 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad,het zit je niet mee 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
waarschijnlijk batterij, heb een druppellader aan mijn duc hangen.
voordeel bij de mijne is wel dat enkel tank naar boven moet en hup kabels eraan.
ben je voor de rest zo wat content van de monster in vergelijking met je s4r van vroeger?
voordeel bij de mijne is wel dat enkel tank naar boven moet en hup kabels eraan.
ben je voor de rest zo wat content van de monster in vergelijking met je s4r van vroeger?
- Kees en Annet
- Racende reporter
- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
.. . . heen naar de winkel reed hij toch wel ? dus de accu lijkt mij onwaarschijnlijk.
Noodstopschakelaar okay ? hoorde je de brandstof pomp lopen toen je het contact aanzette ?
Is wel balen natuurlijk als je net zo'n fiets hebt en dan sta je geheel ongeplant stil en dan zo lang moeten wachten voordat de motor richting een dealer gaat . .. wel balen !!
Suc6
André
Noodstopschakelaar okay ? hoorde je de brandstof pomp lopen toen je het contact aanzette ?
Is wel balen natuurlijk als je net zo'n fiets hebt en dan sta je geheel ongeplant stil en dan zo lang moeten wachten voordat de motor richting een dealer gaat . .. wel balen !!
Suc6
André
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gelukkig kan je een Duc al evenveel modden dan een MINI...
Dus heb ik maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar aanpassingen te laten doen:
- 96769409B stuurdemper
- 96644608B fork ajusters black
- 96767809B smoked flexiglas
- 969A062AAA clutch cover
- 96857108B clutch plate gold (zwarte veerdopjes)
- 96852108B oil filter plug gold
- 96644908B inspection cover
- 96738610A alu mirrors
Ook ga ik alle zilvere onderdelen mat zwart laten spuiten...
- koplamprand
- stuur
- bovenste kroonplaat met stuurbevestiging
- bevestingsplaatjes rem- en koppelingsreservoirs
- voetsteunplaten
- zijstandaard
- rem- en schakelpedaaltje
- afdekplaat kettingtandwiel
- bevestigingsbeugels uitlaatdempers
- tankdop
Dan krijg je ongeveer zoiets... (zonder de accessoires boven vermeld)

Dan nog even een nieuwe helm scoren, en we kunnen ertegenaan!
Iemand tips voor een goede geluidsdichte helm? Ik wil sowieso een witte.
Dus heb ik maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar aanpassingen te laten doen:
- 96769409B stuurdemper
- 96738610A alu mirrors
- koplamprand
- stuur
- voetsteunplaten
- zijstandaard
- tankdop

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
Kwa helm is maar net wat je er aan uit wilt geven . . . . . mij is Arai het beste, gewoon omdat dialtijd goed past. Kwa geluid vind ik het erg moeilijk, zorg dat je hele helm vol in de win zit, dus pas eventueel je fly-screen aan. Als je midden in de turbulentie zit van je schermpje dan heb je een hoop kabaal. De meesten geven de helm dan da schuld maar eigenlijk is het haast altijd je windscherm. Dus of helemaal in de wind, of helemaal in de luwte maar dan moet je zo'n "deur" voor je hebben als een BMW
André
Ziet er heftig uit !!!GregBem schreef:Gelukkig kan je een Duc al evenveel modden dan een MINI...
- 96769409B stuurdemper
- 96738610A alu mirrors
- koplamprand
- stuur
- voetsteunplaten
- zijstandaard
- tankdop
Kwa helm is maar net wat je er aan uit wilt geven . . . . . mij is Arai het beste, gewoon omdat dialtijd goed past. Kwa geluid vind ik het erg moeilijk, zorg dat je hele helm vol in de win zit, dus pas eventueel je fly-screen aan. Als je midden in de turbulentie zit van je schermpje dan heb je een hoop kabaal. De meesten geven de helm dan da schuld maar eigenlijk is het haast altijd je windscherm. Dus of helemaal in de wind, of helemaal in de luwte maar dan moet je zo'n "deur" voor je hebben als een BMW

André
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Shoei of Dainese. Ik had altijd die laatste en die beviel me echt extreem goed.
Goeie plannen met die fiets!
Goeie plannen met die fiets!
MINI Dubman '07 PureSilver