Mijn nieuwe ride... Gekocht en Gestolen..

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Bashy
4 op een rij!
4 op een rij!

03 aug 2010, 00:22

Ik zeg;
- Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro met S-tronic en laten chippen door JD
- Golf GTI (ev. een Edition 30) met 2.0 TFSI blok en DSG en laten chippen door JD
- Seat Leon FR van van der Velden editie (gechipt door JD), uiteraard ook een 2.0 TFSI, met DSG, sportonderstel, remmenupgrade en die vette BBS CH's
- BMW 325i, automaat

Geen R32, die is veel te zwaar...
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 aug 2010, 09:30

tsjaa zo te horen zijn er zeker genoeg auto's maar joh wat is dit lastig..

Hans zijn Golf R is echt een topper maar is gewoon net boven het budget..

Afgelopen zondag in een Audi A5 3.2 gereden en moet zeggen dat me dat ook zeker beviel ondanks dat het een 3 deurs is..

Misschien gewoon nog maar tot 2012 in de MINI knallen, dan zijn er weer een heel stuk meer auto's betaalbaar van een jaar of 3 oud..

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 aug 2010, 11:35

Vind zelf de A5 net zoals bijna alle audi's oersaai ogen.. zelfs met een dik pakket heb ik daarbij altijd een "net-niet" gevoel. Die degelijkheid valt ook wel mee wat ik zo links en rechts bij audi rijders mee krijg, xenons die stuk gaan, bodemplaten die spontaan losknallen en dergelijke... niet veel beter dan BMW o.i.d.

Als je tot 2012 wacht is wellicht de nieuwe mini speedster een idee??! tenzij je echt iets compleet anders wilt natuurlijk.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 aug 2010, 13:11

florisvandam schreef:heb al in de R32 schakel gereden maar heb geen zin meer om te schakelen, wil gewoon gas geven en in een rechte streep wegtrekken..
:lachuh in de Randstad!?

:wink:
Je zult wel van een heleboel rammeltjes en kraakjes verlost zijn.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 aug 2010, 14:13

Mini Poeper schreef:
florisvandam schreef:heb al in de R32 schakel gereden maar heb geen zin meer om te schakelen, wil gewoon gas geven en in een rechte streep wegtrekken..
:lachuh in de Randstad!?

:wink:
Je zult wel van een heleboel rammeltjes en kraakjes verlost zijn.
Niet alleen in de polder kan je hardrijden hoor ;)

En die rammeltje en kraakjes beginnen inderdaad af en toe licht te irriteren...
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 aug 2010, 17:00

Ik zou voor een BMW 325i of 330i gaan. Ben ik zelf nu ook naar aan het kijken en het zijn echt super auto`s! Kan alleen nog geen 100% strakke vinden voor een mooie prijs :(
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 aug 2010, 09:42

Getzz schreef:Ik zou voor een BMW 325i of 330i gaan. Ben ik zelf nu ook naar aan het kijken en het zijn echt super auto`s! Kan alleen nog geen 100% strakke vinden voor een mooie prijs :(
dat is nou net het probleem waar ik ook tegen aan loopt, mijn budget is soms gewoon net ff te krap... :(
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 aug 2010, 10:04

Tja ff doorsparen Floris en je heb een mooie R met DSG voor weinig :wink:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 aug 2010, 10:39

R rijd echt geweldig !!! maar uitstraling :?
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 aug 2010, 11:27

Hans schreef:Tja ff doorsparen Floris en je heb een mooie R met DSG voor weinig :wink:
tsjaa die optie houden we zeker nog achter de hand Hans ;)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 aug 2010, 11:38

Zoals je gezien heb staat hij niet meer te koop bij Peter, ik blijf hem zelf rijden tot volgend jaar ergens en dan komt er een Countryman, voor mijn inruilprijs kan je hem dan overnemen, scheelt weer een handelaar die er anders tussenzit :wink:

En peter houd ook zijn ogen nog open voor een mooie R32 alleen zal ik nooit een oud model nemen de nieuwe R is een stuk beter.

@Speedy uitstraling in de juiste kleur en uitvoering is een stuk beter dan een R32 met dat lelijke alu aan de voorkant.

Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 aug 2010, 12:29

Hans schreef:Zoals je gezien heb staat hij niet meer te koop bij Peter, ik blijf hem zelf rijden tot volgend jaar ergens en dan komt er een Countryman, voor mijn inruilprijs kan je hem dan overnemen, scheelt weer een handelaar die er anders tussenzit :wink:

En peter houd ook zijn ogen nog open voor een mooie R32 alleen zal ik nooit een oud model nemen de nieuwe R is een stuk beter.

@Speedy uitstraling in de juiste kleur en uitvoering is een stuk beter dan een R32 met dat lelijke alu aan de voorkant.

Afbeelding
dan gaan we zeker nog even contact hebben in de toekomst Hans, tenzij ik natuurlijk al wat anders...
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

10 okt 2010, 14:44

Hans schreef:Zoals je gezien heb staat hij niet meer te koop bij Peter, ik blijf hem zelf rijden tot volgend jaar ergens en dan komt er een Countryman, voor mijn inruilprijs kan je hem dan overnemen, scheelt weer een handelaar die er anders tussenzit :wink:

Afbeelding
Stond jouw auto te koop dan en wat vroeg je ervoor? :shock: Wat is de reden als ik vragen mag?
your non average MINI driver
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 okt 2010, 19:44

M-iNdO schreef:Wat is de reden als ik vragen mag?
Omdat het Hans is....:s :mrgreen:
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

10 okt 2010, 20:13

peter schreef:
M-iNdO schreef:Wat is de reden als ik vragen mag?
Omdat het Hans is....:s :mrgreen:
Meaning Hans a.k.a. El Loco? :mrgreen:
your non average MINI driver

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”