Ik zeg;
- Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro met S-tronic en laten chippen door JD
- Golf GTI (ev. een Edition 30) met 2.0 TFSI blok en DSG en laten chippen door JD
- Seat Leon FR van van der Velden editie (gechipt door JD), uiteraard ook een 2.0 TFSI, met DSG, sportonderstel, remmenupgrade en die vette BBS CH's
- BMW 325i, automaat
Geen R32, die is veel te zwaar...
Mijn nieuwe ride... Gekocht en Gestolen..
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tsjaa zo te horen zijn er zeker genoeg auto's maar joh wat is dit lastig..
Hans zijn Golf R is echt een topper maar is gewoon net boven het budget..
Afgelopen zondag in een Audi A5 3.2 gereden en moet zeggen dat me dat ook zeker beviel ondanks dat het een 3 deurs is..
Misschien gewoon nog maar tot 2012 in de MINI knallen, dan zijn er weer een heel stuk meer auto's betaalbaar van een jaar of 3 oud..
gr.
floris
Hans zijn Golf R is echt een topper maar is gewoon net boven het budget..
Afgelopen zondag in een Audi A5 3.2 gereden en moet zeggen dat me dat ook zeker beviel ondanks dat het een 3 deurs is..
Misschien gewoon nog maar tot 2012 in de MINI knallen, dan zijn er weer een heel stuk meer auto's betaalbaar van een jaar of 3 oud..
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind zelf de A5 net zoals bijna alle audi's oersaai ogen.. zelfs met een dik pakket heb ik daarbij altijd een "net-niet" gevoel. Die degelijkheid valt ook wel mee wat ik zo links en rechts bij audi rijders mee krijg, xenons die stuk gaan, bodemplaten die spontaan losknallen en dergelijke... niet veel beter dan BMW o.i.d.
Als je tot 2012 wacht is wellicht de nieuwe mini speedster een idee??! tenzij je echt iets compleet anders wilt natuurlijk.
Als je tot 2012 wacht is wellicht de nieuwe mini speedster een idee??! tenzij je echt iets compleet anders wilt natuurlijk.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
in de Randstad!?
Je zult wel van een heleboel rammeltjes en kraakjes verlost zijn.
florisvandam schreef:heb al in de R32 schakel gereden maar heb geen zin meer om te schakelen, wil gewoon gas geven en in een rechte streep wegtrekken..

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

En die rammeltje en kraakjes beginnen inderdaad af en toe licht te irriteren...
Niet alleen in de polder kan je hardrijden hoorMini Poeper schreef:florisvandam schreef:heb al in de R32 schakel gereden maar heb geen zin meer om te schakelen, wil gewoon gas geven en in een rechte streep wegtrekken..in de Randstad!?
![]()

En die rammeltje en kraakjes beginnen inderdaad af en toe licht te irriteren...
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dat is nou net het probleem waar ik ook tegen aan loopt, mijn budget is soms gewoon net ff te krap...Getzz schreef:Ik zou voor een BMW 325i of 330i gaan. Ben ik zelf nu ook naar aan het kijken en het zijn echt super auto`s! Kan alleen nog geen 100% strakke vinden voor een mooie prijs

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tsjaa die optie houden we zeker nog achter de hand HansHans schreef:Tja ff doorsparen Floris en je heb een mooie R met DSG voor weinig

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals je gezien heb staat hij niet meer te koop bij Peter, ik blijf hem zelf rijden tot volgend jaar ergens en dan komt er een Countryman, voor mijn inruilprijs kan je hem dan overnemen, scheelt weer een handelaar die er anders tussenzit
En peter houd ook zijn ogen nog open voor een mooie R32 alleen zal ik nooit een oud model nemen de nieuwe R is een stuk beter.
@Speedy uitstraling in de juiste kleur en uitvoering is een stuk beter dan een R32 met dat lelijke alu aan de voorkant.

En peter houd ook zijn ogen nog open voor een mooie R32 alleen zal ik nooit een oud model nemen de nieuwe R is een stuk beter.
@Speedy uitstraling in de juiste kleur en uitvoering is een stuk beter dan een R32 met dat lelijke alu aan de voorkant.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dan gaan we zeker nog even contact hebben in de toekomst Hans, tenzij ik natuurlijk al wat anders...Hans schreef:Zoals je gezien heb staat hij niet meer te koop bij Peter, ik blijf hem zelf rijden tot volgend jaar ergens en dan komt er een Countryman, voor mijn inruilprijs kan je hem dan overnemen, scheelt weer een handelaar die er anders tussenzit![]()
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Wat is de reden als ik vragen mag?
Stond jouw auto te koop dan en wat vroeg je ervoor?Hans schreef:Zoals je gezien heb staat hij niet meer te koop bij Peter, ik blijf hem zelf rijden tot volgend jaar ergens en dan komt er een Countryman, voor mijn inruilprijs kan je hem dan overnemen, scheelt weer een handelaar die er anders tussenzit![]()

your non average MINI driver
Onze sponsors