Nee, klaas kan dat niet, maar er is best wat mogelijk. Bij Hartge gaat ie van 184 pk en 380Nm naar 218p pk en 450Nm. Helaas heb ik nog geen reactie van hartge nederland gekregen op mijn aanvraag.
Ziptuning hoor ik slechte verhalen over, maar die beloven ook van alles.
èrcé: BMW 520D High Executive - Afleverfoto's op pag. 3
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
wouzers...dikke bak!!
En idd weer een hele stap voorwaarts tov de E60..
Succes nog ff met wachten!

En idd weer een hele stap voorwaarts tov de E60..
Succes nog ff met wachten!

- èrcé
- Be Mini
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- èrcé
- Be Mini
Bericht
Zo dan, hij is binnen hoor. Helaas wel zo ongeveer op de druilerigste dag van de afgelopen tien jaar, dus nog geen foto's in de buitenlucht, maar wat een genot om te rijden. Totale stilte en oneffenheden glad strijken alsof het niets is. M'n compactcamera is momenteel een beetje z'n laatste adem aan het uitblazen, maar ik heb er toch nog wat redelijke fotootjes mee kunnen schieten. binnenkort wat fatsoenlijke foto's met m'n spiegelreflex.

6 kilometer. Inmiddels (een paar uur later) 160 kilometer

In goed gezelschap, later werd er nog een 750 hybrid naast gezet

Oud en Nieuw naast elkaar. Zo zie je duidelijk hoeveel groter de vijf serie is dan m'n oude coupe

Het nieuwe zwarte zonneklepje werd nog even ingebouwd. Op de originele bijrijders zonneklep staat namelijk aan de buiten en de binnenkant loeigroot dat het levensgevaarlijk is om een kinderstoeltje te plaatsen op de voorstoel als de airbag niet is uitgeschakeld. Prima, maar daar hoef ik niet de hele dag tegen aan te kijken, zeker niet met een zwarte hemel in de auto.

6 kilometer. Inmiddels (een paar uur later) 160 kilometer

In goed gezelschap, later werd er nog een 750 hybrid naast gezet

Oud en Nieuw naast elkaar. Zo zie je duidelijk hoeveel groter de vijf serie is dan m'n oude coupe

Het nieuwe zwarte zonneklepje werd nog even ingebouwd. Op de originele bijrijders zonneklep staat namelijk aan de buiten en de binnenkant loeigroot dat het levensgevaarlijk is om een kinderstoeltje te plaatsen op de voorstoel als de airbag niet is uitgeschakeld. Prima, maar daar hoef ik niet de hele dag tegen aan te kijken, zeker niet met een zwarte hemel in de auto.

Laatst gewijzigd door èrcé op 16 mar 2011, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors