Nou waar zal ik eens beginnen. Gisteren de hele middag aan het rondrijden geweest. Fantastisch wat een auto! Ik kan niet vertellen hoe blij ik er mee ben! Hij is lekker vlot, enorm luxe als je hem vergelijkt met de Micra en hij stuurt geweldig.
Zaken als een regensensor een lichtsensor, follow me home verlichting en een best wel uitgebreide boordcomputer zijn toch dingen die ik enorm kan waarderen. Hij is van binnen ook lekker rustig veel minder windgeruis dan bij de Micra en misschien nog wel minder dan bij de Mini van mijn moeder. Het rijden is echt een feest. Als je hem helemaal doortrekt dan gaat er een lampje branden die aangeeft dat het echt tijd wordt om te schakelen. Voor de prestaties moet je de motor echt op toeren houden maar als je lekker rustig wilt rijden pakt hij ook gewoon zonder morren op bij zo'n 55 kilometer in de 5. Hij draait wel serieus toeren op de snelweg. Bij 120 draait hij zo'n 4000 toeren maar gelukkig resoneert het nergens of is het motorgeluid te hard. Bij stevig doorrijden is het verbruik ook niet het meest sterke punt van deze auto. Bij 150 loopt hij zo'n 1 op 9 wat voor zo'n kleine motor best fors genoemd mag worden. Niet dat het me ook maar iets uitmaakt want als je dan volgas geeft gebeurt er nog steeds iets! Heerlijk wat een vooruitgang zeg!
De radio is ook erg goed te noemen. Als je er een cd-tje in stopt heb je mooi geluid en wordt het helemaal aangenaam om er in te rijden. De climate control zorgt ondertussen dat het niet te warm of te koud wordt in het blauwe monster. Maar in de radio zit ook direct het enige minpunt. Hij lust geen mp3's. Waarschijnlijk ga ik dit oplossen door middel van een Xcarlink kastje. Deze gaat op de cd wisselaar uitgang en komt in het dashboard te liggen. Dan kun je met je stuurbediening en radio gewoon je ipod bedienen. Dat maakt het voor mij wel af. Deze week volgen nog wel filmpjes en foto's daar heb ik gisteren geen tijd voor gehad. Rijden is het belangrijkst!
Biermagnaat Citroen C2 VTS top speed filmpje pagina 4.
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Komt helemaal goed Roy ik kom van de week wel een keer langs.
Jelle, binnenkort even meeten ik wil jou Mini ook wel even beter bekijken!
Jelle, binnenkort even meeten ik wil jou Mini ook wel even beter bekijken!
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd Tom
Ik ben je niet tegen gekomen gisteren

Ik ben je niet tegen gekomen gisteren

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee is het nog gelukt met ophalen? Jammer dat het zo last minute moest anders was er wel wat te regelen! 

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben inderdaad gisteren nog even naar Goor gereden om mijn KW Variant 3 schroefset op te halen
Ik wou dat ik je topic even eerder gelezen had,dan hadden wij misschien iets kunnen regelen.

Ik wou dat ik je topic even eerder gelezen had,dan hadden wij misschien iets kunnen regelen.

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heerlijke auto! Begin er steeds meer verliefd op te worden!
Het eerste filmpje in het donker.
Het eerste filmpje in het donker.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors