Zo maar weer even een update. Aangezien we voornemens zijn langer van deze auto te geniet dan anderhalve maand hebben we maar een afspraak gemaakt voor het nodige onderhoud. Wat is er allemaal gebeurd?
- distributieriem vervangen.
- Spanrol set vervangen.
- Waterpomp vervangen.
- De airco is opnieuw afgevuld.
- 4 nieuwe bougies.
- Remvloeistof ververst.
- Reiniger door de hele motor geflikkerd.
- Beetje olie erbij.
En hij is opnieuw uitgelijnd. Dat laatste is alleen niet in een keer goed gebeurd. Vanmorgen kon ik dus weer terug omdat hij naar rechts trok. Nadat ze de wielen van voor naar achteren hadden gewisseld zou het volgens de uitlijnboer opgelost zijn. Niet dus. Hij trok bijkans nog harder naar rechts. Ik dus weer terug en nadat ze de sporing hadden bijgesteld was het goed.
Nu dus weer onbezorgd genieten van mijn Italiaanse supercar.
Tom's eerste Italiaanse supercar Miata P4
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goed bezig Tom!!!
En wat een kicken filmpje, haha!!! Komt echt goed van zijn plek, gaaf hoor!!!

En wat een kicken filmpje, haha!!! Komt echt goed van zijn plek, gaaf hoor!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Fabian, kunnen we ook wel een keer van die witte van jou maken.
@sammax, ik heb inderdaad met de illustere figuur Maarten B in de klas gezeten.
Waar was dat? Moet je me even helpen.

@sammax, ik heb inderdaad met de illustere figuur Maarten B in de klas gezeten.

- GreyCooperS
- Forum Junky
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
lekkerrrrr geluidje Tom! Blijft een gaaf knalbakkie zo'n Panda HP 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo kleine update! De Panda staat inmiddels op 60k kilometers. Een stuk minder dan ik verwacht had. Dat is te wijten aan het feit dat mijn stage op het laatste moment niet doorging, ik een nieuwe vriendin heb en mijn zomervakantie plannen drastisch heb gewijzigd. Mijn zusje zou ook met de auto richting Frankrijk of Italie gaan maar daar is ook niks van gekomen dus de kilometers vallen een stuk lager uit dan dat ik eerder had uitgerekend. Op zich geen probleem want elke keer dat ik hem mee heb is het feest. Het motortje loopt mooi rond en de handling is echt onvoorstelbaar voor zo'n boodschappenkarretje.
Ik heb een tijdje geleden een ander luchtfilter gemonteerd en nu woont er een baby E30 M3 in onze Panda.
Ik heb een tijdje geleden een ander luchtfilter gemonteerd en nu woont er een baby E30 M3 in onze Panda.