Maar wat een wereldreis heeft ze gemaakt ... Steekwijkerwold
... erg zacht prijsje trouwens voor zo'n bak: nog geen 17k.
De tenaamstelling was pas 14 februari jl. rond ... na een hoop Waarschijnlijk was Smeets het beu en heeft het aan de eerste de beste inkoper verkocht. Iig geen Afghanistan voor de rooie ... voorlopig
Gaat helemaal niet over m'n Smartje ... maar toch ff
Kan dat eigenlijk? .... het was een BTW-auto de rooie. Dan moet toch iemand de BTW betaalt hebben om een marge auto te worden of .... verdwijnt de BTW in het zwarte gat van Vader Staat door een BTW-auto door te verkopen aan een bedrijf.
Over belastingen, m.n. het betaal gedeelte, heb ik een hoog blond-gehalte
Toch ook wat posten over welke plannen ik heb met m'n Smartje
Ik heb een setje velgen op het oog voor m'n Smartje maar het wordt nog een dobber om ze te vinden speciaal voor de forTwo. De Spikelines zijn van origine Roadster velgen maar die hebben een andere maatvoering.
Toch besloten voor een 16" omdat ik 17" uiteindelijk te veel wiel vind voor een Smart.
En ja uiteraard mot ie omlaag ... Is het niet voor de wheelgap dan is het wel voor de wegligging.
Het ding is nogal windgevoelig namelijk en echt lekker strak de bochten in gaat redelijk maar de passagier houdt dan met twee handen het portier vast
Personenauto's worden altijd incl. BTW geadverteerd. Voor de zakelijke koper wordt de BTW berekend op het moment van verkoop. BTW bedrag veranderd namelijk iedere maand.
Ja en nee.
Op een marge auto kan je als zakelijke koper geen BTW verrekenen. De rooie is een BTW auto van origine. Blijkbaar is het particulier ingekocht of zo en is het nu een marge auto. Iets wat begrijpelijk is omdat het beter te verkopen is.