Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ja, dat is idd waar...het interieur van de e36 is toch nog echt old skool, en qua exterieur lekker hoekig nog..
De e46 is alweer meer een "moderne" BMW en allemaal wat zachter qua vorm...
Moet toch wel zeggen dat de e36 echt een leuk apparaat is...je ziet er helaas veel die echt sjonnie zijn, maar ik ben nog steeds erg blij met dit "tussendoortje"
De e46 is alweer meer een "moderne" BMW en allemaal wat zachter qua vorm...
Moet toch wel zeggen dat de e36 echt een leuk apparaat is...je ziet er helaas veel die echt sjonnie zijn, maar ik ben nog steeds erg blij met dit "tussendoortje"

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
volgens mij wil je gewoon alle E nummers gehad hebben? Veel plezier met je nieuwe projectje. Is de brandweerwagen ingeruild of is deze voor "erbij"?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ja, een paar nog...ik heb deze maar een paar maanden gehad en toen ingeruild op mn R56..wat een bagger auto was dit zeg
e65 745i High Executive...volle auto, met alles erop en eraan...incl 34857 storingen

e65 745i High Executive...volle auto, met alles erop en eraan...incl 34857 storingen

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 04 okt 2012, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
De rooie heb ik nog gewoon...Hij staat op MP en op het bmw forum te koop, maar heb er geen haast mee...kan ik lekker afwisselen 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd met je nieuwe ride Peter!
Het kon ook bijna niet anders dan dat er weer een BMW zou komen als het geen MINI zou worden.
Kort samengevat: erg mooie auto in een leuke kleur met de goede opties! Ondanks dit staan er al weer een hoop mod's op het programma las ik, dus dat gaat helemaal goed komen. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Veel Rijplezier!
Het kon ook bijna niet anders dan dat er weer een BMW zou komen als het geen MINI zou worden.

Kort samengevat: erg mooie auto in een leuke kleur met de goede opties! Ondanks dit staan er al weer een hoop mod's op het programma las ik, dus dat gaat helemaal goed komen. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Veel Rijplezier!

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd Peter 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
..ja, ik kan nu zeggen dat ik DIK 230 pk heb...
En de tussendoor auto was de rooie, dit is een reguliere kortdurige auto
Ik zou heel graag een CM willen, maar dan alleen een S. en die blijven de komende jaren nog wel even buiten budget denk ik...
Eerst deze maar weer wat opvrolijken

En de tussendoor auto was de rooie, dit is een reguliere kortdurige auto

Ik zou heel graag een CM willen, maar dan alleen een S. en die blijven de komende jaren nog wel even buiten budget denk ik...
Eerst deze maar weer wat opvrolijken

Onze sponsors