BMW Z3 & VW Passat - Z3 nieuws p24
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
Hier weer ff aan het rond kijken, was lang geleden...
Een week geleden beslist de Z te houden, waren al enkele mensen komen kijken maar niks serieus, 9 auto's verkopen is genoeg geweest, de 10de blijft mooi bij zijn 2de eigenaar
komt binnen dit en volgende winter wel een auto bij... nog niet uit welke.
Vant weekend een nieuw interieur gekocht voor de Z, de Z3M zetels, nu ben ik aan het twijfelen om ze zo te laten of volledig zwart te laten overtrekken, wat oorspronkelijk de bedoeling was... we zien wel, het is niet dringend, want ze zitten echt super en komen uit een M met 37000 km
enkele foto's

als het blauw blijft komt er wel een nieuw stuur en pook in
gr remke
Een week geleden beslist de Z te houden, waren al enkele mensen komen kijken maar niks serieus, 9 auto's verkopen is genoeg geweest, de 10de blijft mooi bij zijn 2de eigenaar

Vant weekend een nieuw interieur gekocht voor de Z, de Z3M zetels, nu ben ik aan het twijfelen om ze zo te laten of volledig zwart te laten overtrekken, wat oorspronkelijk de bedoeling was... we zien wel, het is niet dringend, want ze zitten echt super en komen uit een M met 37000 km

enkele foto's

als het blauw blijft komt er wel een nieuw stuur en pook in

gr remke
- GreyCooperS
- Forum Junky
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
@ Jurgen: ja man ik ben zot van mijn Nardi stuur e
tis een polyester dak denk ik, maar tis een enorm verschil, de softtop is echt alleen een stukje stof, en ik heb geen last van koude of vocht nu, dervoor met alleen softtop kon het wel koud zijn
, ja en rijgeluid hoor je idd minder, maar dat is voor mij niet echt belangrijk
rij het liefst met het dak open met deze kar
@ GreyCooperS: ja tis idd het één of het ander, maar wss gaat het toch zwart worden met houten Nardi stuur
dat was het oorspronkelijke plan, ik ben niet echt voor bicolor interieurs... maar omdat de zetels nog zo goed zijn twijfel ik ...
Merci alle twee...
gr remke

@ GreyCooperS: ja tis idd het één of het ander, maar wss gaat het toch zwart worden met houten Nardi stuur

Merci alle twee...
gr remke
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt hele gave stoelen, staat dik man. Zou ze wel volledig zwart overtrekken, maar zo kant 't ook.
Zou wel een leren stuur en pookknop nemen.....
Zou wel een leren stuur en pookknop nemen.....

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
mijn oud stuur is binnen, wordt iets dikker gemaakt en volledig opnieuw in het leder gestoken, en nu ik bijna zeker ben dat het blauw blijft komt de onderste spaak mee in het blauw zoals bij de individuals
en moet ik nog ergens een nieuw pookje bestellen, liefst ééntje da licht geeft, ma weet ni of da zo makkelijk te plaatsen is... vant weekend dan de deurpanelen gestoken en alu pedalen...
op foto ziet het er altijd zo fel uit...

op foto ziet het er altijd zo fel uit...

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice 

MINI Dubman '07 PureSilver

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors