Jeetje Kaj,
wat een afknapper.
Succes met de verdere afhandeling.
annet
CooperS-lightningblue's BMW Z4 M Roadster
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ja, voorvelgen zitten er inmiddels op
. De achtervelgen morgen (banden vandaag pas besteld natuurlijk, morgen rond 13.00 zijn ze klaar en ga ik ze ophalen).
Die kerel waar ik trouwens m'n banden haal is spotgoedkoop. http://www.aerdenautobanden.nl Ik krijg van veel dealers te horen dat ze banden voor die prijs niet eens in kunnen kopen, laat staan ook nog monteren, balanceren e.d. Hij is super aardig en je kan ook alleen de banden afnemen. Als ik ooit eens iets voor iemand mee kan nemen? Hij woont namelijk maar 10 minuten van m'n huis
Ja precies. Plug, Tap, Prop, allemaal termen waar ze die dingen mee bedoelen.Fred schreef:Wat bedoel je met een gepropte band? Een band waar een rubberen tap ingedraaid zit in het loopoppervlak?
Ja, ga ik ook zeker doen.coendek schreef:ik zou er nog ff boven op gaan zitten!!! dit kan echt niet!!!

Dat is een heel goed gekozen woord van je, afknapper...BMW X3 schreef:wat een afknapper

Nou ja, voorvelgen zitten er inmiddels op

Die kerel waar ik trouwens m'n banden haal is spotgoedkoop. http://www.aerdenautobanden.nl Ik krijg van veel dealers te horen dat ze banden voor die prijs niet eens in kunnen kopen, laat staan ook nog monteren, balanceren e.d. Hij is super aardig en je kan ook alleen de banden afnemen. Als ik ooit eens iets voor iemand mee kan nemen? Hij woont namelijk maar 10 minuten van m'n huis

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee je merkt er ook niks van, maar gezien het feit dat ik niet altijd netjes 120 rij, geen idee heb hoe ze het hebben gemaakt (was er niet bij) en ik niet verzekerd ben als ik een ongeluk krijg met door die dingen, heb ik weinig andere keuze. Volgens Michelin mag het ook niet bij die banden (N-keurmerk ofzoiets? Porsche doet er ook altijd moeilijk over als je niet op die N-keur banden rijd).

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ass!
Dat van "wanneer gaan we naar Engeland?" is mijn idee! Zo snel mogelijk als het aan mij ligt...
@Jenkins:
Liggen in de kelder als "bewijs"
Sid schreef:Dekkers, laat mij die dealtjes voortaan maar sluiten. Jij mag vanaf nu NERGENS meer je handtekening onder zetten![]()
Maar wat een gezeik zeg, wanneer gaan we naar Engeland?

Dat van "wanneer gaan we naar Engeland?" is mijn idee! Zo snel mogelijk als het aan mij ligt...
@Jenkins:
Liggen in de kelder als "bewijs"

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors