Seat Leon FR 1.4 TSI, GESTOLEN :-( :-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Sjeez...das balen man! Maar hoezo twee weken wachten dan? zoveel werk of hebben ze het druk?
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
GVD,niet normaal meer

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bizar dit soort shit..
ik kan er nog steeds niet bij dat we in Nederland liever staan te flitsen dan die schoffies oppakken die overal maar met hun grijpgrage handjes aan moeten zitten
ik kan er nog steeds niet bij dat we in Nederland liever staan te flitsen dan die schoffies oppakken die overal maar met hun grijpgrage handjes aan moeten zitten

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vorige week bij onze buurman uit zijn 5-serie ook de airbag gejat. Twee maanden geleden enkele huizen verderop uit een gloednieuwe A6 volledig stuur weggehaald!
Bij beide geen sporen van inbraak
Snap niet hoe ze dat doen en moet toch niet gekker worden.
Bij beide geen sporen van inbraak

Snap niet hoe ze dat doen en moet toch niet gekker worden.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
echt ongelofelijk dit soort dingen. Zoals WJ al zegt; wij worden als een zware crimineel behandelt als je 2 km/h te hard rijdt, maar dit soort gasten kunnen gewoon lekker hun gang gaan omdat er zogenaamd geen mankracht is. Laat die hufters die de godganse dag langs de weg staan te flitsen serieus hun werk doen en dit soort randdebielen oppakken. Maar waarschijnlijk vinden ze dat eng...
Klote Rini, suc6 met de reparatie!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
succes met de afhandeling. hopelijk kun je snel weer rijden met een mooi gemaakte/glimmende deur!
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
x2mushrop schreef:echt ongelofelijk dit soort dingen. Zoals WJ al zegt; wij worden als een zware crimineel behandelt als je 2 km/h te hard rijdt, maar dit soort gasten kunnen gewoon lekker hun gang gaan omdat er zogenaamd geen mankracht is. Laat die hufters die de godganse dag langs de weg staan te flitsen serieus hun werk doen en dit soort randdebielen oppakken. Maar waarschijnlijk vinden ze dat eng...
succes met de afhandeling. hopelijk kun je snel weer rijden met een mooi gemaakte/glimmende deur!

-
Ri
Bericht
THNX all
@ Peter: Ze hadden het druk bij Care in Oosterhout, maar vervangend vervoer is gratis dus geen probleem.
Ze konden hem ook naar Rotterdan brengen, maar dat had ik liever niet iv.m. transport middeld trailer.
Rijden ze straks heel de bumper aan gort nu die verlaagd is.
@ Paul: Voor de MAC meet van eind oktober is ie weer klaar hoor.
Rij nu een corsa met wel heeeeeeeel weing PK's
Je kan die pedaal wel door de vloer heen trappen, maar sneller gaat ie er niet van.
Van de week krijg ik een Astra. Toch iets beter. Service is super bij Care moet ik zeggen.
Het kost me gelukkig helemaal niets. Ook geen no-claim.
Alleen een hoop gedoe.
@ Peter: Ze hadden het druk bij Care in Oosterhout, maar vervangend vervoer is gratis dus geen probleem.
Ze konden hem ook naar Rotterdan brengen, maar dat had ik liever niet iv.m. transport middeld trailer.
Rijden ze straks heel de bumper aan gort nu die verlaagd is.
@ Paul: Voor de MAC meet van eind oktober is ie weer klaar hoor.
Rij nu een corsa met wel heeeeeeeel weing PK's

Je kan die pedaal wel door de vloer heen trappen, maar sneller gaat ie er niet van.
Van de week krijg ik een Astra. Toch iets beter. Service is super bij Care moet ik zeggen.
Het kost me gelukkig helemaal niets. Ook geen no-claim.
Alleen een hoop gedoe.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker hoor zo'n armsteuntje 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Tja, zo'n fiesta blijft een kleine Ford he...die rijden altijd strak.
Tijdens mijn vakantie in Spanje ook rondgereden met een Focus...ziet er verder niet uit en zo kaal als de neten, maar rijdt echt zeer strak in de bergen..
...Succes met wachten. Voordeel van die soort dingen is dat je weer weet wat je hebt, als je weer in je eigen auto rijdt..
Tijdens mijn vakantie in Spanje ook rondgereden met een Focus...ziet er verder niet uit en zo kaal als de neten, maar rijdt echt zeer strak in de bergen..
...Succes met wachten. Voordeel van die soort dingen is dat je weer weet wat je hebt, als je weer in je eigen auto rijdt..

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
succes nog even met wachten Rini!
En I agree with Peter, heerlijk om daarna weer in je eigen auto te stappen
En I agree with Peter, heerlijk om daarna weer in je eigen auto te stappen

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)