yup...en wat pointers van de experts
Peter's BMW E60 523i...advies please
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha...ja, het is een hele lel...
...net met wassen had ik in 1 x door hoe groot die was...bleef droogpoetsen
...net met wassen had ik in 1 x door hoe groot die was...bleef droogpoetsen
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Dikke fiets hoor!
en met de toekomstige velgen wordt hij nog dikker!
en met de toekomstige velgen wordt hij nog dikker!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht

Heb alleen nog niet gekeken hoe ze het vast hebben gezet, maar zal wel weer geschroefd zijn, dus heb wat schrik om m eraf te halen...
en ik heb inmiddels twee mensen een mail verzonden, 1 voor setje 20' en 1 voor setje 19" ...maar van beide nog geen reactie
Mmhh zijn met statief geschotenMaVaEe schreef:Als je nou die camera op een statief zet en de volgende keer bij Jan (ParklaneWorks) wat HDR tips scoort dan heb ik nog wel een mooi softwarepakketje voor op de Mac om die foto's samen te voegen!
Yup..heeft de stealer erop gezet...dan kunnen ze dan weer welGeoBem007 schreef: Heb je nou zo'n breekhamer aan de passagierskant?
Heb alleen nog niet gekeken hoe ze het vast hebben gezet, maar zal wel weer geschroefd zijn, dus heb wat schrik om m eraf te halen...
en ik heb inmiddels twee mensen een mail verzonden, 1 voor setje 20' en 1 voor setje 19" ...maar van beide nog geen reactie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Inmiddels al twee keer langs politie controles gereden maar nog geen commentaar gehad op het ontbreken van de plaat (wel scherpe blik van oom agent
)
Voor het geval ze straks teveel gaan zeuren en bekeuren deze alvast laten maken...

Voor het geval ze straks teveel gaan zeuren en bekeuren deze alvast laten maken...

- shopalicious
- Be Mini

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik zal ook op het www eens HDR tips zoeken...Jan en Geo maken coole pics met dat HDR...
Ik houdt me zeker aanbevolenMaVaEe schreef:Als je nou die camera op een statief zet en de volgende keer bij Jan (ParklaneWorks) wat HDR tips scoort dan heb ik nog wel een mooi softwarepakketje voor op de Mac om die foto's samen te voegen!
Ik zal ook op het www eens HDR tips zoeken...Jan en Geo maken coole pics met dat HDR...
Onze sponsors