
Op naar het volgende projectje....
- crossbytje
- Bijna verslaafd
- Locatie: Kortrijk
Bericht
wit is idd wat iedereen nu heeft, maar ik vind het toch ook beter dan het blauw.
Bij een mini zou ik nu voor geel gaan, of nightfire rood, maar dat terzijde.
Zo'n één komt wel beter uit in wit!
Bij een mini zou ik nu voor geel gaan, of nightfire rood, maar dat terzijde.
Zo'n één komt wel beter uit in wit!
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- MR
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Praag
Bericht
@Fred, zo wordt ie inderdaad. Hij komt er exact zo uit te zien, alleen met andere velgen....
Donderdag de hele dag gereden en ik moet zeggen onder de indruk.... Hierbij wat shots van die dag. Ik moet nog ff het lijstje in orde maken met de opties, want sommige dingen worden het toch wel, sommige toch niet.

Ff een leuke shot voor er tussendoor

Ff wezen shoppen...

Terug na meer dan een dag sturen....
MR
Donderdag de hele dag gereden en ik moet zeggen onder de indruk.... Hierbij wat shots van die dag. Ik moet nog ff het lijstje in orde maken met de opties, want sommige dingen worden het toch wel, sommige toch niet.

Ff een leuke shot voor er tussendoor

Ff wezen shoppen...

Terug na meer dan een dag sturen....
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Praag
Bericht
70K voor een 125i is wel debiel veel, neem dan minder opties en een 135i! Sommige dingen wil je gewoon echt uit dat pakket. Veel extra exterieurdingen komen later wel en het is ook zo dat bepaalde dingen niet kunnen op de 125i en wel op de 135i. De 125i had geen short shift bijvoorbeeld, da ken niet op de 125i.... Luchtkoelingspakket van de 125i zit weer niet op de 135i. Het kostte mij een avond uitzoekwerk in die Performance folder.
Wat ik een missertje vond was die zwarte grill. Waarom niet carbon? Diffuser achter is alleen carbon en verder niet anders dan de standaard versie. Als je met de auto gaat rijden, wat de meeste doen... wordt da ding zo vies dat je niet eens meer ziet dat het carbon is. Vrij nutteloos dus.... die 1800 Euro voor een carbon diffuser. Schitterend voor op een fotoshoot. Remmen zijn niet anders dan de standaard versies, alleen de beschermkap heeft een ander kleurtje
.
Short shift vonden we een must als je echt snel wilde schakelen. Stuur had een probleempje dat als je een stoplichtsprintje wilde doen je met je rechterhand de timer moest starten en met je rechterhand ook weer stopzetten. Daar hebben de Engelsen een voordeeltje! G-meter is enorm aanstekelijk.... Grootste probleem worden banden (die rook je echt op
), dus setje slicks erbij voorop het circuit.... en die verrekte betonnen voet. Wat is ie toch lekker rap in de eerste versnelling! Benzineverbruik viel me mee. Met rustig rijden net zoveel als me Mini nu. 1 op 13 gemiddel op de snelweg.
Qua opties ben ik er nu uit.... er liggen nog drie twijfels. Ff afwachten wat ik voor de Mini terug krijg en wat de deal wordt.
MR
Wat ik een missertje vond was die zwarte grill. Waarom niet carbon? Diffuser achter is alleen carbon en verder niet anders dan de standaard versie. Als je met de auto gaat rijden, wat de meeste doen... wordt da ding zo vies dat je niet eens meer ziet dat het carbon is. Vrij nutteloos dus.... die 1800 Euro voor een carbon diffuser. Schitterend voor op een fotoshoot. Remmen zijn niet anders dan de standaard versies, alleen de beschermkap heeft een ander kleurtje

Short shift vonden we een must als je echt snel wilde schakelen. Stuur had een probleempje dat als je een stoplichtsprintje wilde doen je met je rechterhand de timer moest starten en met je rechterhand ook weer stopzetten. Daar hebben de Engelsen een voordeeltje! G-meter is enorm aanstekelijk.... Grootste probleem worden banden (die rook je echt op

Qua opties ben ik er nu uit.... er liggen nog drie twijfels. Ff afwachten wat ik voor de Mini terug krijg en wat de deal wordt.
MR
Laatst gewijzigd door MR op 05 dec 2008, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors