Inderdaad een VW/Seat kwaal van Golf 4 en Seat Leon
Seat Leon FR 1.4 TSI, GESTOLEN :-( :-(
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Rini,
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
-
RiniRi
Bericht
En weer gefixt
Kosten € 240,- voor een nieuw raammechanisme incl. montage.
Was een uur en een kwartier werk.
Coulanceregeling volgens de dealer tot max. 5 jaar en 150.000 km, dus dat wordt lastig. Proberen ga ik het zeker.
De Seat is inmiddels 6 jaar, en heeft 165.000 km op de teller staan.
Gr. Rini
Kosten € 240,- voor een nieuw raammechanisme incl. montage.
Was een uur en een kwartier werk.
Coulanceregeling volgens de dealer tot max. 5 jaar en 150.000 km, dus dat wordt lastig. Proberen ga ik het zeker.
Gr. Rini
- CoenV
- Mod virus alert!

Bericht
@Rini.
Heb mijn Leon 2008 model weer ingeleverd.. Dat krijg je als je een wagen van de zaak rijdt he!
Ben nu bij een ander bedrijf gaan werken en rij nu tijdelijk, tot na m'n proeftijd, een POLO!! moet zeggen... dat is een heeeel groot verschil!
Denk dat ik weer voor een Leon ga maar dan wel wat dikker!
Geniet nog ff van je wagen!
Coen
Heb mijn Leon 2008 model weer ingeleverd.. Dat krijg je als je een wagen van de zaak rijdt he!
Ben nu bij een ander bedrijf gaan werken en rij nu tijdelijk, tot na m'n proeftijd, een POLO!! moet zeggen... dat is een heeeel groot verschil!
Denk dat ik weer voor een Leon ga maar dan wel wat dikker!
Coen
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Met een Polo is niks mis hoor
Hoi Coen,CoenV schreef:@Rini.
Denk dat ik weer voor een Leon ga maar dan wel wat dikker!![]()
Coen
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- CoenV
- Mod virus alert!

Bericht
Groet,
Coen
Hahaha weet ik maar 't is flink wennen kan ik je vertellen...Polo GTI Cup Edition schreef:Hoi Coen,CoenV schreef:@Rini.
Denk dat ik weer voor een Leon ga maar dan wel wat dikker!![]()
Coen
Groet,
Coen
-
RiniRi
Bericht
Stap vanmorgen in de Seat en ik denk BARST !!!
Zat al meer dan 1 jaar een zeer irritante ster in de vooruit die ze niet netjes meer gemaakt kregen.
Afgelopen weekend spontaan doorgescheurd terwijl hij stil stond. Ik denk zaterdag in het zonnetje.
Heb al afspraak gemaakt met Carglass voor een nieuwe voorruit.

Zat al meer dan 1 jaar een zeer irritante ster in de vooruit die ze niet netjes meer gemaakt kregen.
Afgelopen weekend spontaan doorgescheurd terwijl hij stil stond. Ik denk zaterdag in het zonnetje.
Heb al afspraak gemaakt met Carglass voor een nieuwe voorruit.

-
RiniRi
Bericht
Ja, da's waar ook
Vind het ook niet erg, want dat sterretje iriteerde me mateloos, maar om nu zomaar je voorruit daarvoor te gaan vervangen
Nu heb ik een goede reden
Volgens mij komt hij hier trouwesn nog steeds mee door de APK.
Zit aan de bijrijderskant namelijk.
Vind het ook niet erg, want dat sterretje iriteerde me mateloos, maar om nu zomaar je voorruit daarvoor te gaan vervangen
Volgens mij komt hij hier trouwesn nog steeds mee door de APK.
Zit aan de bijrijderskant namelijk.
marss schreef:Ik zal niet lachen, maar waar hadden we het over afgelopen zondag ... barst!!!...![]()
Carglass will solve it!!
marss
-
RiniRi
Bericht
En hoppa, zit er weer een barst in.
Ik denk dat is garantie, maar nee hoor er zit een miniscule beschadiging vlakbij de barst.
Montagefout is het niet, daar moet ik ze gelijk in geven. Maar als van zo'n kleine oppervlakkige beschadiging je ruit al stuk gaat, dan is het toch gewoon een productiefout van de ruit.
Wordt vervolgd ........
Gr. Rini
Ik denk dat is garantie, maar nee hoor er zit een miniscule beschadiging vlakbij de barst.
Montagefout is het niet, daar moet ik ze gelijk in geven. Maar als van zo'n kleine oppervlakkige beschadiging je ruit al stuk gaat, dan is het toch gewoon een productiefout van de ruit.
Wordt vervolgd ........
Gr. Rini
-
RiniRi
Bericht
Oh ja, en toch nog alle materiaalkosten terug mogen ontvangen van de importeur.rini.odette schreef:Coulanceregeling volgens de dealer tot max. 5 jaar en 150.000 km, dus dat wordt lastig. Proberen ga ik het zeker.
Gr. Rini
Onze sponsors