èrcé: BMW 520D High Executive - Afleverfoto's op pag. 3
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- èrcé
- Be Mini
Bericht
Thanx allemaal. Het rijdt echt geweldig! Vanmiddag even de 180 aangetikt en je merkt geen verschil tussen 120 of 180. ben ook erg onder de indruk van de dieselmotor. Op papier minder krachtig dan m'n 325i coupe, maar in de praktijk zoveel smeuiger en soepeler. Geweldig!
- YorkPower
- Be Mini
Bericht
En meer koppel?èrcé schreef:Thanx allemaal. Het rijdt echt geweldig! Vanmiddag even de 180 aangetikt en je merkt geen verschil tussen 120 of 180. ben ook erg onder de indruk van de dieselmotor. Op papier minder krachtig dan m'n 325i coupe, maar in de praktijk zoveel smeuiger en soepeler. Geweldig!

York - Power :: De Rode Raket

- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
echt een hele mooie wagen. En wat Geoffrey al zegt; de nieuwe 5 is geweldig mooi.
Congratz man, geniet er van!
Congratz man, geniet er van!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- èrcé
- Be Mini
Bericht
Eindelijk een foto in het wild (Helaas met een iPhone, dus de kwaliteit is niet geweldig, maar het plaatje is fijn)

Zit nu op 550 km, dus nog niet geplankt, maar ik ben ernstig onder de indruk van de dieselmotor. Ik heb een sportautomaat, maar nog niet één keer het gevoel gehad dat ik hem in sport stand heb willen zetten. De motor geeft echt altijd thuis.

Zit nu op 550 km, dus nog niet geplankt, maar ik ben ernstig onder de indruk van de dieselmotor. Ik heb een sportautomaat, maar nog niet één keer het gevoel gehad dat ik hem in sport stand heb willen zetten. De motor geeft echt altijd thuis.
Laatst gewijzigd door èrcé op 16 mar 2011, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- èrcé
- Be Mini
Bericht
Het navigatiesysteem is trouwens echt fenomenaal. Heel veel sneller, omdat het nu vanaf een hard disc draait, maar ook zo veel uitgebreider. Wanneer je bijvoorbeeld in een stad rijdt, worden de gebouwen driedimensionaal geprojecteerd op je scherm. Zodra een gebouw in de weg komt te staan (wat in Rotterdam nog al eens gebeurd, vanwege de hoogte), wordt het gebouw half doorzichtig (op je scherm uiteraard, BMW is helaas nog niet zo ver dat het in het echt ook gebeurt
)
Via een USB ingang in het handschoenenkastje kun je trouwens routes importeren (en vanaf Maart gewoon online, want als het goed is, werkt BMW Internet dan ook in Nederland)

Via een USB ingang in het handschoenenkastje kun je trouwens routes importeren (en vanaf Maart gewoon online, want als het goed is, werkt BMW Internet dan ook in Nederland)

Laatst gewijzigd door èrcé op 16 mar 2011, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.