Tom's eerste Italiaanse supercar Miata P4
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Updateje dan maar!
Sommigen waren er al van op de hoogte. Ik heb de MX5 van Coendek gekocht. Wat een heerlijke auto. Iedere meter is een plezier. Het open rijden was voor mij nieuw maar bevalt uitzonderlijk goed moet ik zeggen. Het rijden is met een auto als de MX-5 is een plezier. Het deed me direct denken aan de eerste keer meerijden met de Lotus elise MK1 van mijn buurman toen dat ding nog helemaal bone stock was.
De auto had 1 groot minpunt en dat is de uitlaat die maakt een irritant geluid niet normaal! Maarja niks dat een sportuitlaat niet op kan lossen dus die maar direct besteld.
Bij dezen ook een paar foto's.

Sommigen waren er al van op de hoogte. Ik heb de MX5 van Coendek gekocht. Wat een heerlijke auto. Iedere meter is een plezier. Het open rijden was voor mij nieuw maar bevalt uitzonderlijk goed moet ik zeggen. Het rijden is met een auto als de MX-5 is een plezier. Het deed me direct denken aan de eerste keer meerijden met de Lotus elise MK1 van mijn buurman toen dat ding nog helemaal bone stock was.
De auto had 1 groot minpunt en dat is de uitlaat die maakt een irritant geluid niet normaal! Maarja niks dat een sportuitlaat niet op kan lossen dus die maar direct besteld.
Bij dezen ook een paar foto's.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Cool!!
veel plezier! Ennuh, altijd kappie neer he!
gewoon een muts en sjaal in de auto gooien

veel plezier! Ennuh, altijd kappie neer he!
gewoon een muts en sjaal in de auto gooien

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ga ik denk ik een sticker voor bestellen. Is ook beter voor de koeling.
Katvervanger is inmiddels ook onderweg.
Katvervanger is inmiddels ook onderweg.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
cool, gefeliciteerd!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors