Hey Ida, gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst!! geinig bakkie zo'n 500, heb ooit eens al een compleet carbon dash voorbij zien komen voor de 500 dusss...... genoeg te doen denk ik!!
Ben erg benieuwd naar de tweecilinder! Schijnt echt een fijn motortje te zijn.
Helaas kunnen we samen geen sub-forum gaan oprichten straks. De Twinair is nog te duur voor me en het voordeel van de 1.2L tenopopzichte van m'n MINI vind ik niet groot genoeg.
Ik zal hem (of is het haar?) ook komen bewonderen vrijdag.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45 Justa Cooper
Dank dank dank!
Striping gaat helemaal goed komen, het word
Van buiten een stoere ride en van binnen een lekkere
Lady car! Althans dat denk ik op dit moment
Hey Ida, ik vind het een superbakkie!! Zeker in deze stoere uitvoering
Gefeliciteerd met je nieuwe ride en heel veel plezier ermee, maar dat gaat zeker lukken
Super deze 500!!
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Ben benieuwd wat voor gaafs je er aan gaat toevoegen. Gezien de MINI hoeven we daar geen zorgen om te hebben
Ik moet Masha denk maar weer meenemen als ik m'n nieuwe strepen bij je kom halen
zij is helemaal weg van de 500 en moet vooral iedere keer met een Abarth op de foto
weet zeker dat ze het niet erg zal vinden om dan wel over auto's te praten
gefeliciteerd met je aankoop!
Ik vind het echt super leuke autotjes! (wij zijn al aan het sparen voor eentje voor Masha )
Gister ging het emissie lampje van de Camden branden dus moest ik even langs de dealer, daar hebben ze de MINI gereset en het lampje bleef uit.
Dus ik dacht nou prima. Ging het vandaag weer aan
De laatste dagen in de MINI zijn me niet meer gegund want hij staat nu
bij de dealer en rij ik in dit slagschip rond