Project 2: e36 325i coupe
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
wat ben je toch weer milieu bewust bezig SidSid schreef:Wheels... Work in progress.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er mooi uit met het groen 
Ga je nog wat aan de remmen doen buiten de stalen leidingen en andere vloeistof?
Bij intensief circuitgebruik vallen deze vaak het eerste door de mand.
Weet je wat nu het gewicht is (na alle wijzigingen) en is het vermogen nog 190 pk?
Is dat trouwens een getal uit het boekje want 190.000 km zal er wel wat afgeknabbeld hebben?
Ga je nog wat aan de remmen doen buiten de stalen leidingen en andere vloeistof?
Bij intensief circuitgebruik vallen deze vaak het eerste door de mand.
Weet je wat nu het gewicht is (na alle wijzigingen) en is het vermogen nog 190 pk?
Is dat trouwens een getal uit het boekje want 190.000 km zal er wel wat afgeknabbeld hebben?
- Sid
- Volledig MINI minded!

Bericht
misschien m3 remmen met schijven en dan ferodo 2500 blokken of iets in die richting... maar eerst even proberen 
het interieur is eruit (180kg). Het standaard gewicht is dacht ik 1240, dus dan blijt er nu 1060 over (daar komen weer kuipstoelen en een rolkooi à 33kg bovenop).
Het vermogen zal nu nog in de omgeving van de 190 schommelen (oja, hij is sneller van 0-xxx dan een r56 works
), maar daar kan beek altijd nog verandering in brengen (chip naar 210pk).
het interieur is eruit (180kg). Het standaard gewicht is dacht ik 1240, dus dan blijt er nu 1060 over (daar komen weer kuipstoelen en een rolkooi à 33kg bovenop).
Het vermogen zal nu nog in de omgeving van de 190 schommelen (oja, hij is sneller van 0-xxx dan een r56 works
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gaat de goede kant op Sid, nu maar hopen dat hij zich goed houdt op het circuit
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Black Berliner
- 4 op een rij!

Bericht
Mooie bak geworden! Ik ben benieuwd naar de rondetijden die je ermee gaat rijden!
) denk ik dat je op zo'n 1130 kg kan uitkomen.
De coupe is leeg 1330 kg (sedan 1365 kg), met een rolkooi erbij en een beetje fanatiek strippen (een slijpschijf doet wonderenSid schreef:het interieur is eruit (180kg). Het standaard gewicht is dacht ik 1240, dus dan blijt er nu 1060 over (daar komen weer kuipstoelen en een rolkooi à 33kg bovenop).
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
Onze sponsors