Greg's BMW 3-Touring ///M '10 ---> THE END! p33! :'(
- thavipah
- Mod virus alert!
Bericht
Ziet er heftig uit. Goed om te horen dat de auto je goed beschermt heeft. Uiteindelijk is het gelukkig maar blik wat de schroothoop op gaat. Zover ik het kan zien heeft de auto een ferme tik gehad, kijk maar eens naar de laatste foto, daar zie je het achterportier zelfs wijken. Naast economisch total loss kan je auto ook technisch total loss verklaard worden.
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt allemaal voor de troost... We zien wel wat het wordt, morgen toch even naar de dokter want de rug doet wat lastig...
Kan je beter alles laten constateren stel dat er later wat boven komt...
Airbags zijn afgegaan van tegen die gozer te rijden, niet van de lantaarnpaal...
Heel de constructie van de auto staat wat schuin lijkt wel want onderaan zit er minder speling als bovenaan (zelfs de achterdeur)... En er zit ook ruimte tussen de rubbers... Dus dat mag echt niet goed aflopen met m'n auto... Hoe jammer ook!
Nu even uitkijken naar wat het wel gaat worden dan... Weer veel twijfel...
BMW 5, X5 toch emotioneel een M3 of Countryman?
Kan je beter alles laten constateren stel dat er later wat boven komt...

Ik denk dat ik 120 reed en hij ongeveer 60-70km/u... dus was goede klapper...Shag schreef:what the f***, zo nasty om die schade te zien !! Met welke snelheid is dit ongeveer gegaan? Wel positief blijven he, je bent zelf ongedeerd gebleven (okay, wat stijfheid maar niks noemenswaardigs) en dat is het allerbelangrijkst!! Wel zonde van de BMW
Airbags zijn afgegaan van tegen die gozer te rijden, niet van de lantaarnpaal...
Ik heb inderdaad vandaag ook gezien dat de deuren links niet meer recht in de auto staan...thavipah schreef:Ziet er heftig uit. Goed om te horen dat de auto je goed beschermt heeft. Uiteindelijk is het gelukkig maar blik wat de schroothoop op gaat. Zover ik het kan zien heeft de auto een ferme tik gehad, kijk maar eens naar de laatste foto, daar zie je het achterportier zelfs wijken. Naast economisch total loss kan je auto ook technisch total loss verklaard worden.
Heel de constructie van de auto staat wat schuin lijkt wel want onderaan zit er minder speling als bovenaan (zelfs de achterdeur)... En er zit ook ruimte tussen de rubbers... Dus dat mag echt niet goed aflopen met m'n auto... Hoe jammer ook!
Nu even uitkijken naar wat het wel gaat worden dan... Weer veel twijfel...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- thavipah
- Mod virus alert!
Bericht
De crashkwaliteit van BMW's is overigens top.
2 kiekjes van mijn 330Ci Cabrio waarmee ik met 120km/u achterop een vrachtwagen geklapt ben in 2004.
5 kwartier bekneld gezeten, uit de auto geknipt. Ik had niets (paar snijwonden in mijn rechterhand en een mooi blauw oog). Mensen die het ongeluk gezien hebben en de broeders van de traumaheli konden niet geloven dat ik ongeschonden uit de auto kwam.
Uiteindelijk is het maar blik, maar wel goed blik wat ervoor zorgt dat je in nood heelhuids uit kan stappen.

Zodoende mijn preek in het topic van Mushrop (bezint eer ge begint). Ik ben nooit meer in een E46 gestapt.
Owja, deze was ook total loss
2 kiekjes van mijn 330Ci Cabrio waarmee ik met 120km/u achterop een vrachtwagen geklapt ben in 2004.
5 kwartier bekneld gezeten, uit de auto geknipt. Ik had niets (paar snijwonden in mijn rechterhand en een mooi blauw oog). Mensen die het ongeluk gezien hebben en de broeders van de traumaheli konden niet geloven dat ik ongeschonden uit de auto kwam.
Uiteindelijk is het maar blik, maar wel goed blik wat ervoor zorgt dat je in nood heelhuids uit kan stappen.

Zodoende mijn preek in het topic van Mushrop (bezint eer ge begint). Ik ben nooit meer in een E46 gestapt.
Owja, deze was ook total loss

Laatst gewijzigd door thavipah op 16 feb 2011, 21:48, 2 keer totaal gewijzigd.
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Holy shit!!!!!
Schrikken man, en wat zonde van de auto, maar dat is natuurlijk niet het allerbelangrijkste... Gelukkig ben je er zelf redelijk goed uit gekomen...
Heel veel sterkte en succes ermee...
Knik in het dak is in NL idd in de meeste gevallen total loss...
Schrikken man, en wat zonde van de auto, maar dat is natuurlijk niet het allerbelangrijkste... Gelukkig ben je er zelf redelijk goed uit gekomen...
Heel veel sterkte en succes ermee...

Knik in het dak is in NL idd in de meeste gevallen total loss...

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je bent jong, dus ik zeg: emotie!
Twijfel?GregBem schreef:Nu even uitkijken naar wat het wel gaat worden dan... Weer veel twijfel...

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Tering man! Ik zie dit net pas. Wat een k.u.t. gebeuren! Succes met de afloop en laat je absoluut niet naaien door de verzekering!
Hoe is het met de andere partij? Was het ook echt een bokkelul die het verdiend of was het iemand die je slecht wat kan verwijten, maar eigenlijk z'n rijbewijs niet verdiend?
iDD
Hoe is het met de andere partij? Was het ook echt een bokkelul die het verdiend of was het iemand die je slecht wat kan verwijten, maar eigenlijk z'n rijbewijs niet verdiend?
iDD
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Holy shit!
Dat is een beste klap geweest zeg!
Belangrijkste is natuurlijk dat je er zelf ongedeerd uit bent gekomen (inderdaad wel verstandig om voor de zekerheid even langs de dokter te gaan, al zou het ook wel vreemd zijn als je geen spierpijn had na zo'n klap). Erg zonde natuurlijk van je BMW, maar een auto is gelukkig te vervangen.
Heel veel sterkte en succes met de afhandeling!

Heel veel sterkte en succes met de afhandeling!

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Wat een nare plaatjes Greg.
Jammer van die prachtige BMW, Met de rode MINI hadden ze je ook al eens te pakken.
Maar gelukkig lijkt met jou alles goed.
(idd ff dokter check)
Ach neem toch weer een DIKKE MINI.

Jammer van die prachtige BMW, Met de rode MINI hadden ze je ook al eens te pakken.

Maar gelukkig lijkt met jou alles goed.

Ach neem toch weer een DIKKE MINI.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gelukkig ben je ongedeerd en niet over de kop gegaan...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
HOLY CRAP
1. Gelukkig ben jij er relatief goed vanaf gekomen
2. wat onwijs zonde van die mega dikke mooie BMW...
maar dat is gelukkig 'slechts' materie, die vervangbaar is
maar wel pijnlijk die foto's zo te zien zeg... 
Succes met de afhandeling etc

1. Gelukkig ben jij er relatief goed vanaf gekomen

2. wat onwijs zonde van die mega dikke mooie BMW...

Succes met de afhandeling etc

Onze sponsors