Seat Leon FR 1.4 TSI, GESTOLEN :-( :-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Re: Seat Leon FR 1.4 TSI, nieuwe winter setup (pag. 34)
Nice...ben normaal niet van de zwarte wielen, maar deze combo met roos en zwart dak staat wel dik....wellicht je zomer setup ook zwart maken?
-
Ri
Bericht
Ik ben ook niet van de zwarte wielen Peter, daarom zijn deze ook donkergrijs
Voor de zomer inderdaad dezelfde setup. Daar zat ik ook al aan te denken.
Of iets met een donkergrijs of zwart binnenwerk en gepolijste kopse kanten. Dat lijkt me ook wel erg gaaf staan
Zal binnenkort alvast eens op zoek gaan naar wat mogelijkheden.

Voor de zomer inderdaad dezelfde setup. Daar zat ik ook al aan te denken.
Of iets met een donkergrijs of zwart binnenwerk en gepolijste kopse kanten. Dat lijkt me ook wel erg gaaf staan

-
Ri
Bericht
Beter pica's van de OZ winterwielen met een gewassen auto 

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja veel leuker dan je vorige set! Mooi zo! 

-
Ri
Bericht
Eindelijk de grille eens hoogglans zwart laten wrappen. Erg happy met het resultaat 
Nu het 2e setje spiegelkappen nog hoogglans zwart spuiten. Mooi projectje om zelf te doen

Nu het 2e setje spiegelkappen nog hoogglans zwart spuiten. Mooi projectje om zelf te doen

- GreyCooperS
- Forum Junky
-
Ri
Bericht
Re: Seat Leon FR 1.4 TSI, update grille (pag. 35)
Vrijdag de 13e vandaag, en dan staat vanmorgen om 5 uur de politie aan je deur. Je schrikt je rot kan ik zeggen.
Heeft u een rode Seat Leon meneer? Ja, en meteen werp ik een blik op de oprit. En mijn angst wordt waarheid ....... Een lege oprit
Hij is uitgebrand terug gevonden in Oosterhout, en blijkbaar totaal verwoest
Hij staat inmiddels op een depot hier vlak bij huis, dus ga vandaag eens ff kijken denk ik, en hopelijk springen de tranen dan niet in mijn ogen .....
Heeft u een rode Seat Leon meneer? Ja, en meteen werp ik een blik op de oprit. En mijn angst wordt waarheid ....... Een lege oprit

Hij is uitgebrand terug gevonden in Oosterhout, en blijkbaar totaal verwoest

Hij staat inmiddels op een depot hier vlak bij huis, dus ga vandaag eens ff kijken denk ik, en hopelijk springen de tranen dan niet in mijn ogen .....
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Seat Leon FR 1.4 TSI, update grille (pag. 35)
Rini,
Das minder nieuws. Heel veel sterkte.
Hoop dat ze de dader(s) te pakken krijgen.
Das minder nieuws. Heel veel sterkte.
Hoop dat ze de dader(s) te pakken krijgen.
- Brightness
- NMC Legend
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Re: Seat Leon FR 1.4 TSI, GESTOLEN :-( :-(
Crap..das schrikken
Maar zo'n nieuwe bak zal vast goed verzekerd zijn, dus ff door de pijn heen en dan weer lekker shoppen voor een andere!

Maar zo'n nieuwe bak zal vast goed verzekerd zijn, dus ff door de pijn heen en dan weer lekker shoppen voor een andere!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Crap, dat lijkt me zo erg om mee te maken. lees het hier vaker op het forum. Dat de auto gestolen is. heel bizar. Sterkte met de afwikkeling zit je nooit op te wachten op die onzin. Is de auto ergens voor gebruikt? Want vaak steken ze hem in fik om sporen weg te werken. 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
mooi klote zeg!
hopen dat je een goede verzekering hebt maar lijkt mij wel.
hopen dat je een goede verzekering hebt maar lijkt mij wel.
-
Ri
Bericht
Thnx!! Auto is goed verzekerd, dus dat komt wel goed. Maar totaal geen zin in al die ellende.
Vooralsnog is het niet bekend bij de politie dat de auto voor een kraak oid gebruikt is.
Vooralsnog is het niet bekend bij de politie dat de auto voor een kraak oid gebruikt is.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
gelukkig is die zo gevonden en niet dat je drie maanden ofzo moet wachten tot uitkering verzekering.
Onze sponsors