Schitterende bak joh !!!
En iedereen kan zeggen wat tie wil maar Volkswagen/Audi staat gewoon voor topkwaliteit..
Ik heb zelf 17 jaar lang niet anders gereden dan dat , ook de oude Scirocco haha ..
Zelf nooit geen gesodemieter gehad , zelfs niet met mijn G60 destijds ..
Veel plezier met die ruige bak man ..
De Golf GTI is ingeruild voor een Scirocco
- modena
- Be Mini
Bericht
Nee ik HAD een zwarte staat in mijn gallery .Dit is hem

Black Out schreef:Las dat de zilver/witte velgen op de foto's van de Scirocco onder jouw GTI staan!
Heb jij toevallig een witte Golf 5 GTI en stond deze gistermiddag in een parkeergarage in Rotterdam geparkeerd?
Dan heb ik je denk ik gespot....vond het een erg mooie 5!!
Nee ik HAD een zwarte staat in mijn gallery .Dit is hem

mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
hey jack, is die dikke ride al gearriveerd bij je?? Wil echt snel komen kijken bij je als die er is!!
Ben de Mini een beetje zat nu met al die problemen!! Zit te twijfelen tussen de scirocco en de VI GTI, maar die is volgens mij nog niet leverbaar! Kijken of de VW dealer een mooi prijsje kan maken
Laat maar weten wanneer die er is!!
Gr. Olaf
Ben de Mini een beetje zat nu met al die problemen!! Zit te twijfelen tussen de scirocco en de VI GTI, maar die is volgens mij nog niet leverbaar! Kijken of de VW dealer een mooi prijsje kan maken
Laat maar weten wanneer die er is!!
Gr. Olaf
- modena
- Be Mini
Bericht
ik denk dat het een moeilijk geval gaat worden om je clubman in te ruilen, als ze hem in willen ruilen??
Je moet wel op een flinke afschijving rekenen hoor Olaf,je stap over op een ander merk he.
Maar een troost een scirocco is niet zo duur!!
Jack
Je moet wel op een flinke afschijving rekenen hoor Olaf,je stap over op een ander merk he.
Maar een troost een scirocco is niet zo duur!!

Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- modena
- Be Mini
Bericht
Oja Olaf van de week heb ik JD nog gebeld en voor de 1.4 (160PK)gaat maar 200PK en 340NM das niet gek voor een 1.4 he,zeker dat koppel staat me wel aan.
Jack
Jack
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
De afschrijving gaat idd enorm zijn. Ben zelf ook aan het kijken naar een andere auto, zelfs bij de BMW/MINI dealer is de inruil erg laag.....
Ik moet wel zeggen dat er heel veel verschil tussen dealers van het zelfde merk zit, ruim 4000 euro
.
Als je niks in te ruilen hebt zijn de kortingen wel hoog op dit moment......

Ik moet wel zeggen dat er heel veel verschil tussen dealers van het zelfde merk zit, ruim 4000 euro

Als je niks in te ruilen hebt zijn de kortingen wel hoog op dit moment......
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
nee inruilen wordt het waarschijnlijk niet, eerder particulier verkopen denk ik, maar inderdaad hoge afschrijving!! heb 47500 voor de clubman betaald, en de scirocco, in de configuratie die ik wil kost 36500, dan natuurlijk nog de korting omdat ik niks inruil! dus opzich heb ik wel een buffer, want wil er natuurlijk geen geld bovenop leggen!!
wat heb jij allemaal voor opties genomen?? wat zijn die dingen trouwens standaard al compleet!!
Olaf
wat heb jij allemaal voor opties genomen?? wat zijn die dingen trouwens standaard al compleet!!
Olaf
Onze sponsors