T is dat ik van mn moeder geen as steunen mag, omdat het te veel troep in de garage geeft.......

Sorry voor de slechte foto's de lens van mn telefoon is een beetje beschadigd, ff nieuwe bestellen

Dat je nog leeft is nog geen garantie dat het niet fout kan gaan. Zeker als je onder de auto met een uitlaat bezig bent is het beperken van risico wel verstandig. Je hoort best vaak dat een auto van de krik af geschoten is met dramatische gevolgen.....mini cabrio schreef:Sorry guys, heb t wel vaker zo gedaan.....
en ik leef nog steeds....
T is dat ik van mn moeder geen as steunen mag, omdat het te veel troep in de garage geeft.......![]()
![]()
dat is natuurlijk een non-reden.. je moeder heeft liever dat de auto je plet dan dat er 2 louzy dingetjes in de garage liggen?mini cabrio schreef: T is dat ik van mn moeder geen as steunen mag, omdat het te veel troep in de garage geeft.......![]()
![]()
Aantje schreef:Ik heb er ook 2 staan, dat was een vereiste toen ik ooit samen met ene andere idioot hier in het grind zijn auto heb verlaagd... Vertik het om onder een krik te werken...
Dit is nieteens BeunDeHaas stijl!
Onze sponsors