Thnx. De kleur in een V6 uitvoering zie je eigenlijk nooit. Zelfs op het Seat forum komt ie eigenlijk niet voor. Daarom dacht ik eerst dat ie overgespoten was, totdat ik nog een andere in deze kleur tegenkwam.
Redelijk exclusief dus. De normale Cupra kleuren (rood,zwart,geel) ogen een stuk sportiever, maar dit is wel sjiek en een parelmoerlak. Die andere lakken zijn allemaal uni lakken, dus verkleuren als een gek.
Voorlopig komt er eerst alleen een Milltek onder. Eigenlijk vind ik zo'n auto standaard laten ook wel iets hebben. Zeker met een toekomstige verkoop (is nog ver weg denk ) heb je meer aan een orginele.
In een oude Autoweek werd deze auto tot winnaar uitgeroepen in een test tegen de Sub WRX, Astra OPC en Toyota Celica. De motor, wegligging en Recaro stoelen werden als geweldig beoordeeld!
Eibach heeft bijv wel veren voor de V6. Deze verlagen maar 1,5cm. Misschien is dat nog wel iets. Dan oogt ie net iets lager, maar weer niet te laag. 18 inch wielen zijn een stuk mooier, maarja, wat moet je dan weer nemen? Misschien de Cupra R wielen ofzo...
Daarnaast las ik op het Seat forum dat je met een BMC Airbox, aangepaste luchtinlaat, Milltek uitlaatsysteem en chippie over de 230pk gaat. Dat is ook wel weer leuk
Maarja, ik kan bezig blijven...we zien het wel weer
Hoy stefan hier een paar foto´s van mijn cupra 4 een met cupra R bumpers en een zonder.
Is weer 7 jaar geleden wat gaat de tijd toch snel.
Mijn V6 moet er ook nog heel netjes er uit ziet zei de dealer.
Ik heb deze wagen 2 jaar met plezier gehad,zolang houden ze het meestal niet uit.
Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding