Seat Leon CUPRA. SOLD!!
- maus105
- Bonkey
Bericht
Rijd nu wel heerlijk hoor. Hoef niet bij elke drempel in de ankers
Toch gaat het dit wel worden denk ik. De wielen vallen netjes binnen de kasten dus ik zou lekker laag kunnen gaan.
18" oogt minder ruig, maar wel sportiever imho.
We moeten eerst de fiesta maar is voorzien van een verlaging en zwarte wielen
Shut upMartijnGizmo schreef:LOWER IT!

Maar ik ben ook een hele brave jongen dat weet je tochFred schreef:Die velgen int zwart zijn zoiezo een grote verbetering, al vind ik ze nog steeds wat te braaf voor die auto.

Toch gaat het dit wel worden denk ik. De wielen vallen netjes binnen de kasten dus ik zou lekker laag kunnen gaan.
18" oogt minder ruig, maar wel sportiever imho.
We moeten eerst de fiesta maar is voorzien van een verlaging en zwarte wielen

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Echt wel een dikke bak hoor!!
In mijn ogen veel beter dan een Golf....
maar dat ben ik

In mijn ogen veel beter dan een Golf....

maar dat ben ik

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
sowieso een veel dikkere bak dan de Golf! Veel plezier ermee Maurice 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Porsche oranjeGeoBem007 schreef:Ik zou ze in een veel leukere kleur spuiten.. Al dan niet met een wit randje

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind het ook een dikke bak, maar heb altijd 1 probleem met een Leon: het interieur! Mijn lieftallige rijdt een Altea XL, die heeft praktisch hetzelfde dashboard. Ik vind het ene plastic bende eerlijk gezegd. En dat is dan meteen ook de reden waarom ik hem over zou slaan, ik bedoel, je zit er toch de hele tijd tegenaan te koekeloeren.Woosh! schreef:In mijn ogen veel beter dan een Golf....![]()
![]()
- maus105
- Bonkey
Bericht
@Dick: logo went snel hoor
@Sid: eigenlijk alleen de verpakking
@Frankie: ik ben het met je eens. Al moet ik wel zeggen dat deze leon ramvol met opties zit en aangekleed met wat cupra logo's, navigatie, zwarte dakhemel, nieuw type afgevlakt stuur het toch behoorlijk oogt hoor
Ik snap alleen niet waarom ze de zijpanelen van hard plastic hebben gemaakt
Maar ja uiteindelijk is het altijd wat en ik ben nou eenmaal niet in de positie om elke auto te kopen die ik wil en ik rij ook niet voor lul op zich
Ik zal binnenkort wel is wat pica's maken van het interieur.
Vorige week reed ik nog achter mijn oude golf en ik vind dat toch ook gewoon een dikke bak hoor! En zeker in combinatie met de velgen en verlaging. Een GTI met mijn wensen zou gewoon te duur worden. En nu heb ik alles wat ik wil zo niet meer.
En onderhuids is het eigenlijk gewoon een golf/audi. Zelfs op de slangen staan VW/audi logo's. Buiten dat is smaak altijd persoons gebonden. Seat is geen merk waar ik naar keek of dingen van op zocht. De oude /nieuwe leon en de nieuwe ibiza vond ik wel altijd vet maar heb nooit gekeken wat zoiets moest kosten. Door de proefrit ben ik eigenlijk om gegaan en de vrouw vind hem mooier dan een golf dat heeft ook wel geholpen
Nu ik hem heb ben ik helemaal om. Het is zo een fijne auto en er zit ontiegelijk veel power in!
Vanmiddag het motorcompartiment aangepakt. Alle kiertjes en gaatjes afgestoft en opgepoetst. Dit is het resultaat:

En nog eentje van in de garage:

Thx voor alle reacties guys vind ik leuk

@Sid: eigenlijk alleen de verpakking

@Frankie: ik ben het met je eens. Al moet ik wel zeggen dat deze leon ramvol met opties zit en aangekleed met wat cupra logo's, navigatie, zwarte dakhemel, nieuw type afgevlakt stuur het toch behoorlijk oogt hoor

Ik zal binnenkort wel is wat pica's maken van het interieur.
Vorige week reed ik nog achter mijn oude golf en ik vind dat toch ook gewoon een dikke bak hoor! En zeker in combinatie met de velgen en verlaging. Een GTI met mijn wensen zou gewoon te duur worden. En nu heb ik alles wat ik wil zo niet meer.
En onderhuids is het eigenlijk gewoon een golf/audi. Zelfs op de slangen staan VW/audi logo's. Buiten dat is smaak altijd persoons gebonden. Seat is geen merk waar ik naar keek of dingen van op zocht. De oude /nieuwe leon en de nieuwe ibiza vond ik wel altijd vet maar heb nooit gekeken wat zoiets moest kosten. Door de proefrit ben ik eigenlijk om gegaan en de vrouw vind hem mooier dan een golf dat heeft ook wel geholpen

Vanmiddag het motorcompartiment aangepakt. Alle kiertjes en gaatjes afgestoft en opgepoetst. Dit is het resultaat:

En nog eentje van in de garage:

Thx voor alle reacties guys vind ik leuk

Laatst gewijzigd door maus105 op 23 jan 2012, 18:32, 2 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors