De jongens die daar zo bezig zijn over de 135i zijn wel echte rijders. Andre en Hielke weten wel wat een flinke pot sturen is. De rest van DF praat ongeveer Andre constant na, moet je maar eens op letten. Andre zegt A, heel DF zegt A. Andre zegt B, heel DF loopt er weer achteraan.Ferdinand schreef:ha k33z, daar zit ik een beetje te keten. Ach, wat zijn gasten serieus over een autootje zeg. Maakt me allemaal geen mallemoer uit, maar voor hun is dat anders. sneller dit, sneller dat, filmpje you-tube over optrekken, allemensen nog an toe. en maar lekker stoken de hele tijd. Maar, ben wel blij hoor met de BMW, maar blijft wel een burgerbak, de Mini was toch leuker.k33z schreef:Ik las je verhaal ook al op Driving-funFerdinand schreef:ha k33z, nee die 15 kg merk je natuurlijk niet. Ik laat de auto trouwens DME-optimieren (chippen) door Hartge/Dahler in maart volgend jaar: 380pk en 540Nm, is dat niet even stoer!
groet, Ferdinand
Ik vind de 135i zeker geen burgerbak, vind het een van de mooiste (denk de mooiste) kleine coupe welke te krijgen is! Ben het ook niet met je eens dat een Mini leuker is, voor mij zou de keuze niet zo moeilijk zijn.

Enige waar de Mini (wel de R53) beter kan zijn is de funfactor bij lage snelheden. De 135i wordt pas leuk op hoge snelheid waarschijnlijk, waar de Mini minder wordt.