Gaaf man Kaj, echt gewoon een auto waar eigenlijk niks meer aan gedaan hoeft te worden!! helemaal top!!
Gr. Olaf
CooperS-lightningblue's BMW Z4 M Roadster
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank jullie weer voor de leuke reacties!
@kamiel:
Komt goed
@Thomas:
Hij loopt als hij warm is bij de 7500 in het oranje en bij de 8000 in het rood. Als je serieus gaat blazen dan blijft hij trekken tot wanneer ik bij ongeveer 7500 toeren schakel.
Hij zit ook bizar snel op de 200 en trekt daarna nog vrij eenvoudig door naar 245. Vervolgens doet hij er wat langer over, maar hij haalde laatst (mét dak open) 270 op de teller.
Toen we daarna weer 130 reden had ik wel een klein kwartiertje last van m'n oren...

@kamiel:
Komt goed

@Thomas:
Hij loopt als hij warm is bij de 7500 in het oranje en bij de 8000 in het rood. Als je serieus gaat blazen dan blijft hij trekken tot wanneer ik bij ongeveer 7500 toeren schakel.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat was absoluut de luchtdruk. Ondanks dat de wind ook niet bepaald "stilletjes" over de auto heen vloog. M'n hand uit het raam steken... Dat zal ik maar niet proberen, was al lang blij dat m'n windschot er nog tussen zat.MR schreef:...daarna weer 130 reden had ik wel een klein kwartiertje last van m'n oren...
was da door het geluid of door de luchtdruk op je oren... Je moet dan eens voor de gein je hand uit het raam steken
MR

- kamiel
- Be Mini
Bericht
maar is hij niet begrenst op 250km/uur? ik dacht dat de meeste duitse auto begrenst zijn bij 250km/uur, wil je deze begrenzer laten verwijderen betaal je iets van 2000euro en moet je iets van een verplichte slipcursus goen doen
Is die Z4 van jou soms onbegrenst
??

Is die Z4 van jou soms onbegrenst

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Kaj: Nieuwe stickers?

Het betreft een leuke psychedelische bestickering en zie je dat het een Z4 is met een klapdakkie:

Weer eens wat anders dan die blokjes.
Hmm 3.2 liter 6 cilinder gaat waarschijnlijk verdwijnen en wordt vervangen door een 4 liter V8. Helemaal bruut

Het betreft een leuke psychedelische bestickering en zie je dat het een Z4 is met een klapdakkie:

Weer eens wat anders dan die blokjes.
Hmm 3.2 liter 6 cilinder gaat waarschijnlijk verdwijnen en wordt vervangen door een 4 liter V8. Helemaal bruut

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Mooie kar! Lekker zo laten. Less is more.....
gr, PC
*geniet ervan Kaj
gr, PC
*geniet ervan Kaj

-The MINI is simply too beautiful to be true-