Toen ik nog ongelukkig getrouwd was, zat ik veel in Bogota....appartementen van een kleine 280 m2 voor een ton euro...Top natuurlijk, maar je moet er wel werken en verdienen...dat ging daar niet voor Colombiaanse lonen..
...zou je dat daar wel hebben? Want ik begrijp je onrust en frustratie over dit K land volkomen hoor
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
mijn pa is sinds dit jaar officieel Frans en is dus helemaal vertrokken uit Nederland. Volgens hem is het leven daar een stuk goedkoper. De lonen liggen op Nederlands niveau, maar dat zal je wel per sector moeten bekijken denk ik. Maar je betaald bijvoorbeeld geen wegenbalsting maar een eenmalig bedrag als je je auto registreerd. Maar dan gaat het over een paar honderd euro. Auto's zelf zijn belachelijk goedkoop. Ik ben met m'n pa even aan het shoppen geweest want hij wil graag een andere auto. Een volle nieuwe Citroen C5 Exclusive met echt alles er op en er aan voor 29400 euro... Of een nieuwe Mitsubishi Outlander met 180pk diesel en helemaal vol voor 30.000 euro
Serieus, ik ben er wel voor te porren. Maar ik ben natuurlijk niet alleen. Dus daarom hebben ik met m'n pa afgesproken dat als hij er vanaf wil ik de eerste optie heb. Hij wordt volgend jaar 65 dus om het even heel plat te zeggen zou dat niet langer dan een jaar of 10/15 moeten duren.
Kijk dan hoe mooi:
oprijlaantje...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
jij ook welkom terug Mark. Drie dagen voor een lekke band? Da's wel erg lang, of niet? Schade aan de velg is idd zuur, maar erger nog is dat ik gistermiddag zelf ook nog wat borduurschade aan m'n rechtervoorvelg heb gereden. Ik reed de P=garage van de Arena in en zat te bellen, creditcard op de kop in het apparaat etc (kortom; niet op te letten) en BENG!, raak...
En tot overmaat van ramp kreeg ik gistermiddag nog veel slechter nieuws. Voorlopig zit ik namelijk zonder werk. Op Schiphol zijn er om onduidelijke reden ineens minder mensen voor de tankdienst nodig. Dus ik moet even kijken hoe en wat nu. Heb wel wat plannetjes, maar daar wil ik niet ons spaargeld voor gebruiken. Dus mss gaat de e36 weer in de verkoop. Nou ja, nog geen man overboord, ik kan het wel een jaartje uitzingen, maar eigenlijk vind ik dat een beetje zonde.
Lekker terugkomst van de vakantie zo. Het weer was kl*te, maar dit is wel echt heel echt zuur. Morgen maar eens flink uit m'n dak op Mysteryland...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Succes met het vinden van een al dan niet tijdelijke oplossing, en vooral: veel plezier morgen op Mysteryland, zal ongetwijfeld een mooi feestje worden